Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

aanhanger te koop

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 19 aug. 2014 20:54 
hallo mede cx'ers,

heb mijn aanhangertje te koop gezet; hij is oorspronkelijk van achter een auto maar ik heb ermee rondgereden achter mijn goldwing 1500 en mijn cx-rat.

afmetingen; bakmaat 125x98 cm en de hoogte 48 cm.

aanhanger

aanhangertje
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver Jottum

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 19 aug. 2014 21:50 
PB
Hoe moeilijk kan het zijn?

Schrijver Luclubberts

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 19 aug. 2014 22:16 
PB
Degene die weet dat hij niets weet, weet meer dan degene die niet weet dat hij niets weet. I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way. So I stole a bike and asked for forgiveness

Schrijver Jottum

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 19 aug. 2014 22:19 
Ja, duh, dan trek ik mijn pb weer in! Anders vervuil ik het forum

Schrijver Luclubberts

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 19 aug. 2014 22:33 
Dat doe JIJ al jaren.

Nooit wat over gehoord,.

Degene die weet dat hij niets weet, weet meer dan degene die niet weet dat hij niets weet. I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way. So I stole a bike and asked for forgiveness

Schrijver Jottum

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 19 aug. 2014 23:57 
Nee, niemand verteld mij dat

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 20 aug. 2014 01:07 
Wel on topic blijven he heren :p
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 20 aug. 2014 12:53 
luc,

ik vertel net het verhaal tegen chantal, die zegt dat in het draadje van de 500euro challange dat daar ergens de maten ook staan

groetjes werner (ja even 12 pagina's doorbladeren hihi)

Schrijver chantal

Bestuur 
#9 | Geplaatst: 20 aug. 2014 15:50 
zal ik het Luc even makkelijk maken, de max afmetingen aanhanger bij motorfiets zijn max 2 meter breed en 2,50 hoog. volgens het lijstje wat teto of toto (weet niet meer wie het geplaatst had) als ik me goed herinner

Schrijver Jottum

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 20 aug. 2014 16:09 
Klopt en maximaal 2,5 meter lang vanaf de as van het achterwiel gemeten.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#11 | Geplaatst: 20 aug. 2014 16:21 
Nee, klopt niet helemaal. Ik zie mezelf niet met een aanhanger van 2,50 hoog rijden. Dan zou ik een caravan achter de motor kunnen hangen: de aanhanger (beladen) mag maximaal 1.00 m hoog zijn. Lengte en breedte klopt wel.

Gewicht van aanhanger mag niet meer dan de helft van het leeggewicht van de motor.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 aanhanger te koop

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 6
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven