Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

Flange (final drive) gezocht

 
Schrijver Stephan1
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 26 sept. 2014 13:55 
Beste bikers,

Mijn CX500 C uit 1981 met een kilometerstand van 180.000 op de teller is voor de tweede keer toe aan een nieuwe 'final drive' (of flange genaamd). Deze zit op het achterwiel gemonteerd en zorgt voor de overbrenging van cardan naar achterwiel.

Dit bleek tijdens het vernieuwen van mijn achterband vorige week. Een nieuwe 'final drive' is niet meer te krijgen via de dealer ofwel aan jullie de vraag wie nog een goede tweedehands heeft liggen waar ik mee vooruit kan.

Ik ben benieuwd of iemand mij kan helpen.

Groet,

Stephan (Uit het uiterste Zuiden)

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 26 sept. 2014 15:42 
No1 op de tekening van CMSnl.
Final drive flange
Niet meer nieuw leverbaar inderdaad...
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 26 sept. 2014 20:01 | Aangepast door: marcobecker 
zie marktplaats.
Groetjes Marco.

URL
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver Stephan1
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 10 okt. 2014 08:51 
Beste bikers,

Ik zie niet het gewenste onderdeel per Marktplaats te koop staan.

Daarnaast hoop ik dat iemand binnen een club nog een in goede staat verkerende final drive heeft liggen. Volgens mij maakt het niets uit of het een CX of CX Custom betreft.

Groet,

Stephan (Uit het uiterste Zuiden)

Schrijver MAST

Moderator 
#5 | Geplaatst: 10 okt. 2014 09:54 
Stephan, als je op de link klikt in Marco's reactie, kom je bij de "flanges" van hem op MP.
Of klik HIER
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Flange (final drive) gezocht

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven