Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

trekhaak gl650 gezocht

 
Schrijver borisz
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 23 nov. 2014 00:08 
Voor mijn 500 Euro challenge 2015 heb ik een GL650 silverwing opgescharreld. Nu wil ik graag weer met de aanhanger op stap in 2015. Ik ben dus op zoek naar een trekhaak voor deze motorfiets.

Als iemand een trekhaak heeft maar niet wil verkopen dan zou ik ook al geholpen zijn als ik die trekhaak zou kunnen lenen om zelf een kopie van die trekhaak te maken.

Wie kan me hiermee helpen??

Borisz
Wie later remt is langer snel!

Schrijver kuipwillem

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 23 nov. 2014 20:45 
Je heb een pb.gr wim.

Schrijver borisz
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 24 nov. 2014 22:06 
Heb kontakt gehad met kuipwillem, een trekhaak van een 500 zou ook wel passen.
Wie later remt is langer snel!

Schrijver chantal

Bestuur 
#4 | Geplaatst: 25 nov. 2014 06:40 
sjoerd, mijn ervaring met trekhaken is dat je ze altijd moet aanpassen.... zelfs die van een custom afkwam paste niet op mijn custom precies en moets wat aan gepast worden. maar als je hem zelf wilt maken is het een kwestie van opmeten volgens mij... bij mij weten zit de trekhaak vast bij de achterste voetsteunen en het achterste punt van het frame. en dan zorgen dat de kogel niet te laag hangt want dat rijd niet lekker.... net boven het midden van je as moet hij zitten als ik het goed heb. maar als je wilt kunnen er wel foto's gemaakt worden denk ik. die van flicka is niet helemaal goed en moet nog ff aangepast worden maar dan kun je wel zien hoe of wat (tja bij de rat hangt het allemaal vol hahahah)

groetjes chantal ( die voor black beauty ook nog een trekhaak moet laten maken...)

Schrijver borisz
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 25 nov. 2014 16:47 
Hey Chantal,

Dat was inderdaad ook wat ik van kuipwillem gehoord heb over het aanpassen.

Het klopt dat de bevestiging bij de steps en aan het subframe zit. Toen ik een jaar geleden bij jullie was heb ik inderdaad wat fotos genomen van de trekhaken die bij jullie aanwezig waren.

Maar ja, eigenwijs als we zijn hebben we toen voor een makkelijke oplossing gekozen. Afgelopen Challenge heb ik de trekhaak op het subframe gemaakt en dat beviel niet helemaal goed. Het geheel begon toch wat te zwabberen als ik rond de 90/95 reed.

Dit keer wil ik dat dus anders. Het wordt dus eentje maken of eentje kopen. Ik dacht dat ik eerst maar eens probeer om er eentje over te nemen die door een ander forumlid niet gebruikt wordt. Als dat niet lukt dan maken we er zelf een.
Wie later remt is langer snel!

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 trekhaak gl650 gezocht

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven