Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

weer nieuw leverbare spullen

 
 
Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2

Schrijver coenox

Voorzitter 
#16 | Geplaatst: 30 jan. 2015 13:09 
sieds:
Naar mijn mening is dit ons puur informeren over nieuwe onderdelen die weer leverbaar zijn.Dit bevestigd mijn mening dat het hier om het uitbannen van Marco gaat want alles wat hij vanaf nu schrijft, zou commercieel kunnen zijn en word verwijderd.Nogmaals, deze zin bevestig dit: Dus Marco, bij elke reactie, waar ik voel dat het in jouw belang is, verwijder ik aldus de moderator

Informeren over nieuwe onderdelen die leverbaar zijn (door Marco) = reclame. En dat gaat dus verwijderd worden. Marco heeft er zelf voor gezorgd dat als hij iets plaatst, er vaak verkoop of het aanbieden van diensten achter zit. Overigens betekent dat zeker niet dat alles van Marco per definitie verwijderd wordt. Dat heb ik nu al drie keer uitgelegd. Met 'belang' wordt hier commerciëel belang bedoeld. En ja, dat is soms subjectief. Dus de moderatoren zullen bij twijfel overleggen met het bestuur. En als er dan een probleem over is, kan degene die het geplaatst heeft contact opnemen en uitleg krijgen. Lijkt me een nette en eerlijke procedure. Of moeten we ook nog een formele klachtenprocedure inclusief klachtencommissie gaan vaststellen. Lijkt me wat overdreven.

Ik heb via pb contact gehad met Marco. Hij lijkt het goed te snappen. Het lijkt me dus niet nodig om hierover op het forum verder over door te babbelen. Laten we ons weer met leuke en nuttige dingen bezig houden. Zoals het verschil tussen ronde en vierkantje potjes. Hebben BSA's dat eigenlijk ook?
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2 
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 weer nieuw leverbare spullen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven