Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

Te koop: NIEUWE aftapdopjes radiateur alle typen CX en GL tegen een vriendelijke prijs

 
 
Pagina  Pagina 1 van 3:  1  2  3  Volgende »

Schrijver Bertbig

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 3 feb. 2015 21:42 | Aangepast door: Bertbig 
Nadat ik twee keer een afgebroken aftapdopje van de radiateur had, heb ik dit lastig verkrijgbare onderdeel nieuw laten maken. Dat kon natuurlijk niet per twee, dus enige tientallen. Deze kan ik weer verkopen tegen net iets meer dan de kostprijs. En ja; ik houd er een paar dubbeltjes aan over, maar ik heb er dan ook (aardig wat) werk aan gehad. Ik heb dus te koop:

Nieuwe radiateur-aftapplug met nieuwe rubberring voor alle typen Honda CX500, GL500, CX650 en GL650. Het nylon aftapdopje van de radiateur is een slecht verkrijgbaar artikel, en breekt door veroudering of door oxidatie van het omliggende metaal regelmatig af bij het aftappen van de radiator van de CX. Dit NIEUWE setje is handig ter vervanging, of zelfs om er één of meer op voorraad te hebben (als hij afbreekt kun je niet rijden weet ik uit ervaring) of preventief te vervangen bij het aftappen van de radiateur.

Deze dopjes zijn nieuw geproduceerd met een CNC machine uit zeer sterk Nylon 6 en voor wat betreft uiterlijk en maatvoering exact gelijk aan het origineel. Ze worden compleet geleverd met nieuwe rubber afdichtring. Link naar foto's onderstaand.

De (vriendelijke) prijs is € 4,25 inclusief btw per set van een plug met rubber ring. Leden van de CX Club krijgen korting en betalen slechts € 3,75 voor een set. Verzenden kost € 2,- (voor maximaal drie sets) binnen Nederland (bij meer dan 3 setjes worden de portokosten vanwege het gewicht wat hoger).

Bestellen van één of meerdere setjes kan door een e-mail met je adres en de gewenste hoeveelheid te sturen naar bert.brand@xmile.nl. Ik mail je daarna mijn bankgegevens. Ook voor meer informatie kun je me een e–mail sturen naar dit adres.

Link naar de foto's:
Radiateur aftapdop CX en Gl
CX500c '83 Candy Universal blue en een CX500 '81 in Candy Sapphire Blue (en een Yamaha XT500)

Schrijver udent

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 3 feb. 2015 22:03 
Dag Bert, komje nog op de onderdelen beurs? (Zie agenda). Dan wil ik er wel twee, gr Theo
theo cx ds

Schrijver Bertbig

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 3 feb. 2015 22:05 
Hoi Theo,

Nee sorry, dat was ik niet van plan. Dus opsturen is misschien een optie dan. Ophalen in Strijen mag natuurlijk ook altijd!

Groeten,

Bert
CX500c '83 Candy Universal blue en een CX500 '81 in Candy Sapphire Blue (en een Yamaha XT500)

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 4 feb. 2015 13:16 
Heb er net 10 bij hem besteld.
Foto's had hij aan mij gemaild en het zag er goed uit.
(Edit van de moderator, link verwijderd, de foto's staan al in Bert's bericht)
groetjes marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver beussie
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 4 feb. 2015 15:41 
voor iedereen die het weten wil IK HEB ER GEEN 1 BESTELD
dat jullie het maar weten dus

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 4 feb. 2015 16:05 
wat niet is kan nog komen,,,,
groetjes marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver beussie
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 4 feb. 2015 16:22 
nee want ik heb al tien jaar 2 van die reservedoppen in mijn magazijn liggen

Schrijver beussie
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 4 feb. 2015 16:25 
of is Bert Big een pseudoniem van M.B. te B

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 4 feb. 2015 17:51 
Nee Beussie, mail hem maar, en kijk op marktplaats.

Ik ben juist heel blij met dit soort acties waarbij mensen zelf dingen maken.
Goed toch of niet dan.
Heb gelijk bij hem 10 stuks besteld, en hiermee hoop ik dat hij een beetje uit de kosten komt.
Dus ik juich dat juist toe. Hier komen we als club juist verder mee.
Er waren al opmerking gemaakt over mijn bougie oplossing, maar nu is er een alternatief. Zie hier, bijna origineel onderdeel, met ring.



Groetjes Marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver Arno Luierweert
Gast 
#10 | Geplaatst: 4 feb. 2015 22:39 
Hallo CX Vrienden

Ik draai wel een bougie in lekker goedkoop.

Groet Arno

Schrijver dirk413
Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 6 feb. 2015 12:04 
hallo Bertbig,

heb ook een paar CXen, dus heb je nog 3 stopjes voor mij?
waar kan ik ze ophalen?

groet Dirk.

Schrijver Bertbig

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 6 feb. 2015 12:27 
Hoi Dirk,

Geen probleem. Op te halen in Strijen. Als je me een e-mail stuurt naar bert.brand@xmile.nl krijg je mijn adres. Mocht je de dopjes bij nader inzien toch liever in de post ontvangen dan kost dat 2 euro extra voor het verzenden van de drie.

Groeten,

Bert
CX500c '83 Candy Universal blue en een CX500 '81 in Candy Sapphire Blue (en een Yamaha XT500)

Schrijver Bertbig

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 6 feb. 2015 16:20 
Voor jullie informatie: Het is een replica van Honda partnummer 19013-415-004. Schijnt ook gebruikt te worden in de Honda VF700F en VF750F Interceptor
CX500c '83 Candy Universal blue en een CX500 '81 in Candy Sapphire Blue (en een Yamaha XT500)

Schrijver Joram
Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 7 feb. 2015 17:11 
Wat een kinderachtige reacties hier van een paar mensen, jammer om te zien dat sommige zich zo laten kennen.

Juist een goed initiatief dit, ga zo door Bert

Schrijver coenox

Voorzitter 
#15 | Geplaatst: 7 feb. 2015 18:41 | Aangepast door: coenox 
Beste allen,

Bert heeft mij vooraf gevraagd of deze actie kan. Leek me een goede actie. Een beetje humor mag, maar ik zou willen vragen het verder on topic te houden.

Dank,
Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Pagina  Pagina 1 van 3:  1  2  3  Volgende » 
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Te koop: NIEUWE aftapdopjes radiateur alle typen CX en GL tegen een vriendelijke prijs

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven