Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

gezocht!!!

 
Schrijver chantal

Bestuur 
#1 | Geplaatst: 11 feb. 2015 09:15 
Hallo allemaal

Ik ben op zoek naar een opknap cx of een goed rijdende cx voor erg weinig geld. Mijn zus heeft vorig jaar haar rijbewijs gehaald en rijdt nu tijdelijk op onze gouwe cx rond, maar daar moet een zijspan aan gebouwd worden. En aangezien ze het wel een fijne motor vindt en ze trouwt dit jaar hadden we het idee om haar een cx kado te doen. Tja nu is het natuurlijk een erg duur kado tenzij ik voor weinig tot gratis een cx op de kop kan tikken en met zoveel mogelijk spullen van wat we hebben daar weer een goed rijdende cx van kan maken. Dus mijn vraag is heeft er iemand iets staan voor mij....

groetjes Chantal.

Schrijver beussie
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 11 feb. 2015 14:55 
je hebt een PB

Schrijver chantal

Bestuur 
#3 | Geplaatst: 11 feb. 2015 15:54 
je hebt pb terug beussie..

en voor de rest zoals het er nu uit ziet ben ik voorzien... ik hou jullie op de hoogte

Schrijver bertbike
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 25 feb. 2015 16:27 
beussie

Beste Chantal
wat noem je weinig? Ik heb een CX500 48000km, wel wat roest maat motorisch OK en uit 1982 dus lage wegenbelasting en oldtimer verzekering, Belangstelling?

Schrijver beinhart

Bestuur 
#5 | Geplaatst: 26 feb. 2015 11:25 
hoi bert,

we zijn al voorzien, alleen het opbouwen moet nog gebeuren. hij ligt nog uit elkaar

groetjes werner (zaterdag motorbeurs)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 gezocht!!!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven