Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

Verschillende onderdelen

 
Schrijver JeroenK
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 10 april 2015 11:07 | Aangepast door: JeroenK 
Hallo allemaal,

Ik heb nog een aantal onderdelen over van mijn project. Mocht er iets tussen zitten waar je wat aan hebt, laat het weten. Ik hoef er niet de hoofdprijs voor, dus bij een redelijk bod is het van jou.

Ik heb eventueel ook nog een setje carbs liggen, moet wel even goed schoongemaakt worden en de rubbertjes naast de sproeiers zijn droog.


overzicht onderdelen

rem, koppeling en gas handels

onderdelen2

collectorbox

bochten

schokbrekers

zadel

overzicht 2

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 10 april 2015 11:21 
Jeroen, lees svp HIER hoe je foto's kan neerzetten op het forum, zonder de foto's zo groot te laten zijn dat ze uit de kaders van de site knallen.
Dank,
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver JeroenK
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 10 april 2015 14:04 
Ik zag inderdaad dat het de layout nogal verziekte en vond het al raar dat er geen auto-resize op zat,maar wist niet dat jullie een andere img tag hadden. Bedankt voor het aanpassen!

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 10 april 2015 14:11 
Jeroen, ik heb belangstelling voor een goed zadel.
Kun je me een PB sturen met bijv een prijs idee, en waar je ongeveer zit?

Harmony,
Hans.
( heeft al diverse brakke zadels gehad, maar wil nu wel eens een goed zadel hebben ..... )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver JeroenK
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 10 april 2015 15:01 
Je hebt een PB Hans. Ik heb net nog even goed gekeken en het lijkt erop dat het geen origineel zadel is helaas.

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 10 april 2015 17:05 
Jeroen,

PB-tje gelezen....

Je hebt waarschijnlijk gelijk dat het geen origineel zadel voor een CX500 (zAB) is. De beste manier om daar in de gauwigheid een beetje zekerheid op te krijgen, is een foto van de onderkant hier plaatsen. Meestal is daar voldoende op te zien om iets (on)zinnigs over te zeggen.

Harmony,
Hans.
( niet zadelloos )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Verschillende onderdelen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven