Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

rechter zijkap silverwing

 
Schrijver chantal

Bestuur 
#1 | Geplaatst: 21 april 2015 12:46 
voor de motor van mn zus ben ik opzoek naar een rechterzijkap... helaas zat deze er niet op toen we hem meenamen en beussie heeft hem niet meer liggen. dus mijn vraag wie heeft er een rechter zijkap over... liefst een rode maar andere kleur is ook welkom. en voor maar een kleine vergoeding....het is natuurlijk een knutsel project.... en ik zou hem voor eind deze maand in bezit moeten hebben aangezien ze 1 mei trouwt en dan zou ze haar motor moeten krijgen als kado....

bij voorbaat dank

groetjes chantal (en ja ik heb hem aan de praat gekregen... vandaag startte hij na ff doorstartten en zonder remreiniger . nu nog blokbouten zoeken (en hopen dat we die vinden want volgens mij hebben we ze niet liggen...), uitlaten en balanspot bevestigen, kuip erop en alles aansluiten van elektra en dan kunnen we gaan proef rijden)

Schrijver peter cxje

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 21 april 2015 13:43 | Aangepast door: peter cxje 
Zijkap is het zelfde als een gewone cx neem ik aan? die heb ik nog wel liggen (zwart). wat bedoel je met blokbouten? als het is wat ik denk dan heb ik die ook wel (bouten om het blok mee vast te zetten)
En dan de vraag welke van de 6 ?
Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#3 | Geplaatst: 21 april 2015 14:05 
peter cxje:
Zijkap is het zelfde als een gewone cx neem ik aan?

Nee, is niet hetzelfde.

Zijkap CX500

Vs

Zijkap Silverwing

De onderste is van de Silverwing.

Mocht hier niemand iets hebben. had je deze advertentie gezien?: kapjes op marktplaats. Venlo is 12 km van Grubbenvorst


Wel fijn dat de motor loopt, Chantal. Waren het de carburateurs?
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver chantal

Bestuur 
#4 | Geplaatst: 21 april 2015 14:55 
de blokbouten die in nog nodig heb zijn de bovenste 2 aan de achterkant en 1 van voren. en als het dezelfde waren dan had ik er hier ook genoeg liggen petercxje

@ coen, ik weet niet of de caburateurs waren of de accu, heb in elk geval de boel weer uit elkaar gehad en nog eens doorgeblazen allemaal, maar naar mijn idee zijn ze niet schoner geworden. en ik heb de accu van flicka gepakt want de andere was nog niet opgeladen. dus ik vrees dat het de accu is geweest, misschien toch in combinatie met ergens nog een vuiltje tussen. thanks voor de link, dat is idd nog een optie maarja dan heb ik weer een linkerkap over hahhahahah

Schrijver chantal

Bestuur 
#5 | Geplaatst: 21 april 2015 17:32 
blok zit vast, werner heeft de juiste bouten weten te vinden tussen alle andere.... cardan zit vast, balanspot bijna dus nog ff doorbijten en we kunnen proefrijden... maar voor vandaag is het genoeg.... morgen weer verder

Schrijver MAST

Moderator 
#6 | Geplaatst: 21 april 2015 19:35 
Fijn dat de GL weer loopt en bijna rijklaar is.
Succes met het afbouwen.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 rechter zijkap silverwing

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 1 [ Hans ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven