Hallo Allemaal
Omdat ik graag een Goldwing wil aanschaffen i.p.v. mijn Silverwing bied ik deze te koop aan.
Het gaat om de oude GL500 van Theo Jansen, sommige van jullie hadden hem al voorbij zien komen op speurders.
Nu is het mij bekend dat Theo zijn silverwing graag binnen de club wilde houden en hem daarom voor de clubleden goedkoop had aangeboden.
Ik was de gelukkige die hem mocht overnemen.
Nu wil ik ook graag dat hij in de club blijf dus mag een clublid hem overnemen voor 650 euro.
Ik heb de advertentie van speurders weer verwijderd, zodat alleen clubleden weten dat hij te koop is.
Toen ik hem vorig jaar kocht was mij verteld dat de distributie ketting en de waterpompkering vernieuwd waren.
Ik heb zelf de stator nog vervangen verder zit er handvatverwarming op .
Het is voor de rest ook nog een prima motor, maar ik vind dat de silverwing een beetje veel toeren draai op de snelweg, vandaar mijn overstap naar zijn grote broer de Goldwing
Victor en ik blijven gewoon naar de SJK komen omdat we ons hard verloren hebben aan de CX club.
Ik heb nog een paar foto,s genomen van de silverwing, die kun je op de onderstaande link bekijken.
Ik heb de valbeugels er af gehaald, maar die krijg je er wel gewoon bij.
Silverwing TheoGroetjes
Arnold
Black on White Wing . . . . . . .
http://silverwing-gl500.jimdo.com