Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

Zijspancombinatie gezocht

 
Schrijver gompie

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 17 juni 2015 12:23 | Aangepast door: gompie 
Het idee om zwierig van de motor af te kunnen stappen was ik al kwijt.
Maar het idee om weer een CX of Silverwing te bezitten absoluut niet.
Ik heb er nog steeds de pest in dat ik die mooie loodgrijze Silverwing van Beussie niet heb mogen aanschaffen...
(hersenbloeding-arts-evenwichtsstoornis-Silverwing-omvallen bij afstappen-nee)

Daarom ben ik nu op zoek naar een CX of Silverwing zijspancombinatie!

Ik weet het, die zijn er niet veel.
De laatste werd hier in september 2013 aangeboden.
Maar als iedereen dit nu even goed onthoudt en je leest of hoort iets over een zijspancombinatie,
denk dan ook mijn fragiele persoontje erbij.
Dan hoop ik t.z.t. ook weer deel uit te kunnen maken van de club!
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 17 juni 2015 12:55 
En anders kun je nog een losse bak kopen en die aan de grijze Silverwing knopen..

Maar super dat je je niet uit het veld laat slaan. We zien je graag op SJK op een CX of Silverwing (we moeten toch in NL ook een keer een verzamelnaam verzinnen) aan komen rijden. Succes met zoeken.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver beinhart

Bestuur 
#3 | Geplaatst: 17 juni 2015 13:22 
erik had nog een cx-trike te koop volgens mij.
die van sjk 2013, of 2014...
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver coenox

Voorzitter 
#4 | Geplaatst: 17 juni 2015 14:34 
Alleen mag die niet zo op de weg. Zul je eerst langs de RDW moeten.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver MAST

Moderator 
#5 | Geplaatst: 17 juni 2015 16:40 
Dirk, ik zag op MP geen zijspan GL500 of CX, maar wel een GL1000 met een "bakkie".
KLIK HIER
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver beinhart

Bestuur 
#6 | Geplaatst: 18 juni 2015 08:02 
coenox:
Alleen mag die niet zo op de weg. Zul je eerst langs de RDW moeten.

zolang het frame niet gelast of gezaagt is hoef je niet een motor te keuren. zo was het vroeger, nu met die nieuwe zijspanregel op het kenteken vermelde zou dat wel eens kunnen, maar toch zou ik er zo de weg mee opgaan. er zijn zoveel motoren waar aan gelast is en die laten hem volgens mij ook niet keuren, denk aan al die caferacers waar het kontje word ingekort...

groetjes werner (straks ook weer een zijspan, maar rij nu illegaal solo rond, want er staat L4 op het kenteken. maar ik heb ook het oude kenteken niet in hoeven leveren dus heb nu gewoon de L3 bij hihi...)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver coenox

Voorzitter 
#7 | Geplaatst: 18 juni 2015 10:24 
beinhart:
zolang het frame niet gelast of gezaagt is hoef je niet een motor te keuren. zo was het vroeger, nu met die nieuwe zijspanregel op het kenteken vermelde zou dat wel eens kunnen, maar toch zou ik er zo de weg mee opgaan. er zijn zoveel motoren waar aan gelast is en die laten hem volgens mij ook niet keuren, denk aan al die caferacers waar het kontje word ingekort...

Hmm. En wat als je een aanrijding krijgt en er komt een expert kijken? Mogelijk dat dan de verzekering moeilijk gaan doen. Een zijspan zou ik nog aandurven, maar zo'n trike is zo ingrijpend veranderd dat ik daar niet zo de weg mee op zou durven.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver beinhart

Bestuur 
#8 | Geplaatst: 19 juni 2015 09:11 
coenox:
Mogelijk dat dan de verzekering moeilijk gaan doen

nou dat weet ik wel zeker, verzekering van de tegenpartij doet altijd overal moeilijk over, ik wed dat ik nog geen 200 euro voor mijn rat terugkrijg als ik aangereden word door de schuld van een ander...
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver coenox

Voorzitter 
#9 | Geplaatst: 19 juni 2015 12:54 
Maar wat als het jouw schuld is? Wat als de verzekering zegt 'je reed op een aangepast en niet goedgekeurd voertuig en we zien dat als onverzekerd'. In dat geval moet je de schade uit eigen zak betalen. En dat kan flink oplopen als er blijvend letsel bij de ander is.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Zijspancombinatie gezocht

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven