Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

linkse stuurschakelaar

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 7 juli 2015 09:16 
hallo mede cx'ers,

nu heb ik van alles op voorraad liggen, maar geen linkse kant van die op je stuur zit.
met de knipperlicht schakelaar, wie heeft er nog 1tje in de weg liggen?
hij doet het nog wel, maar hij blijft niet vast zitten op het stuur, hij draait.
geen dure aanbiedingen, want ik kan hem ook vastzetten met een slangeklem, het is toch voor mijn rat...

groetjes werner (ik heb genoeg ruil opties voor wie nog iets anders zoekt)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 7 juli 2015 10:09 
Werner, waarom draait dat ding? Normaal kan je het gewoon vastzetten door de schroeven aan te draaien. Is het 'huis' kapot? Is het voor een andere maat stuur?
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 7 juli 2015 10:59 
marcel,

ik heb er wel een apehanger op, maare vermoed dat ook het schroefdraad niet ''lekker'' meer is? er zitten ook al andere schroeven in
daarom ook mijn gratis vraag... ik wil zowiezo ook nog ff met duckt-tape erbij proberen, ik heb namelijk van de van de bevestiging van het stuur waar ie op het balhoofd zit ook met de slijptol vanaf geslepen omdat ik anders beweging had.

groetjes werner (gisteren een gratis vetter quicksilver kuipje gekregen, en nog thuisgebracht ook hihi)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver Hansv

Bestuur 
#4 | Geplaatst: 9 juli 2015 17:53 
Werner,

Ik heb een linker schakelsetje liggen, twee zelfs. Ze zijn beiden voor een ander type dan mijn 'z' , dwz met een connector met een blokje waar drie rijen contacten in zitten.
Zo te zien is het ding helemaal compleet.
Maar weet je zeker dat de stuurstang de juiste diameter heeft? Anders gaat het weer niet passen....

Harmony,
Hans.
( heeft wel eens wat...... )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 10 juli 2015 08:10 
hans,

ik ga nu eerst duckt-tape er omheen draaien, het is toch een rat....

groetjes werner (straks nog werken van12 tot 18 u)

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 10 juli 2015 08:31 
haa,

het is gelukt, ik had zelfs eerst teveel duckt-tape, maar na een beetje eraf zit ie nu vast!
nu eerst de voorpoten er terug uit, want met remmen slaat ie tegen de onderkant aan. dus ik denk dat er geen of weinig olie inzit?

groetjes werner (nu naar de garage voor de accu uit de gouwe te halen)

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 linkse stuurschakelaar

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 6
Members - 1 [ Hansv ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven