Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

CX500 custom tank gevraagd.

 
 
Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver Brecht
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 15 nov. 2015 13:35 
Ik heb het idee dat een CX500 custom tank heel mooi zou staan op mijn projectje met de GL500 (ik zoek een kleinere tank zodat de Vtwin dan mooier en beter zichtbaar is)

Dus ben ik eerst op zoek naar wat bevestiging, en daarna naar zo'n tank.
- kan iemand mij wat maten van een cx500 custom tank doorgeven? Of kan ik hem komen bekijken?
- Heeft er iemand misschien 1 te koop?

Misschien is er wel wat te regelen aan de stamtafel in Linschoten komende donderdag?

Schrijver erikcx
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 16 nov. 2015 09:55 | Aangepast door: erikcx 
Hoi Brecht,

Ik heb in brummen nog wel een C tank liggen.

Je kan hem eerst bekijken voordat je hem overneemt.....


Groet Erik

Schrijver Brecht
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 16 nov. 2015 20:18 
Hoi Erik,

Ik moet morgen stomtoevallig in Doetinchem zijn voor werk, Nu is Doetinchem en Brummen niet echt bij elkaar om de hoek natuurlijk, maar vanuit Breukelen wel aardig in de buurt

Zou je morgen af kunnen spreken? (Ik zou of vroeg in de ochtend kunnen, of in de middag, ergens na 3 uur)

Schrijver erikcx
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 17 nov. 2015 00:05 
P.B.

Erik

Schrijver Kees de Jong
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 18 nov. 2015 21:41 
Ik twijfel of een C tank op een gl frame past, Erik. Ik heb zelf een C tank op een A frame gemonteerd als Bratstyle project erg mooi geworden mar had nogal wat voeten in de aarde. De A en C frame s verschillen hier al in aansluiting. Een gl frame is zelfs geheel anders van bouw. DE gl rijders kunnen je daar wel meer over informeren.
Beter goed gepikt dan slecht bedacht.

Schrijver Brecht
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 18 nov. 2015 22:51 
Het GL frame is idd erg anders Kees. dat zijn eigenlijk 3 buizen. 2 onder en 1 in het midden erboven. De bobines zitten tussen deze constructie, de benzine tank heef teen erg brede opening aan de onderkant om hier omheen te passen.

De schaarse fotos die ik tot nu toe gezien heb van CX custom tanks hebben ook zo'n brede opening aan de onderkant, ik heb dus goede hoop dat het kan. Een kleine aanpassing aan de ophanging kan ik natuurlijk wel doen, als die opening maar breed genoeg is om om het frame heen te passen.

Erik: jij hebt er 1 liggen? zou je dat voor me kunnen bekijken? het duurt wel weer een paar weken voordat ik in de buurt van Brummen ben om langs te komen en het zelf te bekijken...

Schrijver beinhart

Bestuur 
#7 | Geplaatst: 19 nov. 2015 17:59 
de gewone cx tank past in ieder geval wel op een gl frame, dat heb ik hier al eens ergens een foto van gemaakt/geplaatst
of de custom tank ook past weet ik niet, als ik in de garage moet wezen (waar nu de silverwing staat) zal ik het eens proberen

groetjes werner (wel nieuwsgierig)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Brecht
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 19 nov. 2015 19:12 
top!

Schrijver Kees de Jong
Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 19 nov. 2015 20:26 
de breedte is gemiddeld 15 cm Brecht, tussen de voorste bevestigingen +- 125 mm
Beter goed gepikt dan slecht bedacht.

Schrijver Brecht
Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 19 nov. 2015 22:50 
dank kees! aan de gezellige stamtafel heb ik vanavond bevestigd gekregen dat er 2 types custom tank zijn, 1 voor een 'normale ' framenbuis en 1 met een brede onderkant die over 2 bobines heen past. op zoek naar die laatste dus!

Schrijver beinhart

Bestuur 
#11 | Geplaatst: 20 nov. 2015 12:23 
Brecht:
dat er 2 types custom tank zijn

dat wist ik al langer, zijn we te weten gekomen met mijn vriendin haar custom.
is hier op het forum ook al eens (of vaker?) over gesproken...

groetjes werner (benieuwd naar je project-foto's?)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver panmannetje
Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 28 nov. 2015 10:58 
heb net een GL (17ltr) tank gedemonteerd. Lisse
dikke 70ger die een motor tikkie heeft opgelopen rond zn 40ste

Schrijver Wtuinman
Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 29 nov. 2015 19:26 
Alles is aan te passen toch heb zelf ook een custom tank op mn a gezet en inderdaad eff bussen afgeslepen en nieuwe aan gelast die getapt en zit aan de voorkant mooi met 2 boutjes vast

Schrijver Brecht
Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 29 nov. 2015 22:15 
Hoi panmannetje,

gemonteerd? of demonteerd? Bedoel je dat je een CX custom tank over hebt? Daar ben ik nml naar op zoek. (om passend te maken en te monteren op mijn GL)

Erik van t forum hier gaat voor me kijken of hij er 1 heeft, maar voor t geval dat kan ik alvast een ander balletje opgooien toch?

Schrijver toto

Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 30 nov. 2015 16:53 
Ik heb er eventueel hier ook nog 1 liggen.
Alleen nog de Savage en de Guzzi

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 CX500 custom tank gevraagd.

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven