Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

polaris kuip

 
Schrijver panmannetje
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 7 feb. 2016 11:24 
Hoi,
Ik zoek iemand die het leuk vind me te helpen met het wisselen van de gewone kuip op mn GL650 voor een polaris kuip. Vooral de Electra ben ik geen held in.
Mocht er iemand zijn die een polaris kuip(zonder bevestiging beugels) zoekt, ik heb dr nog 1 liggen net als allerlei spullen van een GL500 zoals wielen / voorvering e.d.
Mazzel Hans 0252419724 / vaak bereikbaar na 19 uur
dikke 70ger die een motor tikkie heeft opgelopen rond zn 40ste

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 8 feb. 2016 10:04 | Aangepast door: Hansv 
Hmmm....

Ik denk (gebeurt soms) dat je misschien wel en probleem hebt.
Hoe ga je die Polaris plaatsen? Met hulp van de Polaris beugels? Of bovenop de GL beugels?

Want ik denk zo dat de Polaris beugels , meestal van een CX500, niet gaan passen op je GL500. Alhoewel....
Zijn de subframes van GL500 en CX500 gelijk? Als dat zo is heb je daar geen probleem mee.

De Electra... daar kan ik niet zo mee zitten. Weliswaar is het iets anders dan op een CX, zoals de mijne, maar in principe maakt het niet zo heel erg veel uit. Heb je de originele bedrading er nog in zitten, en heb je dan ook de stekker-met-snoer die aan de motor moet komen? Dan is het een geval van kleurtjes bij elkaar zoeken. En waarschijnlijk kun je gewoon de tabel uit DEZE pagina van mijn motorlogboekje gebruiken.

Harmony,
Hans.
( die geen grote problemen met de CX/GL electra heeft )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 8 feb. 2016 10:22 | Aangepast door: brinkcx 
Als je de GL kuip weg doet kan je beter daar de bedrading en de connector uit halenen naar de polaris over zetten, dan kan je die gewoon op de standaard GL aansluiting gebruiken.

succes, Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, met Rickman kuip
CBX650 E 1983, na veel werk 1e goede proefrit
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver kuipwillem

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 8 feb. 2016 15:51 
En ook handig waar woon je (plaats).GrWim.

Schrijver panmannetje
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 25 feb. 2016 11:27 
het omzetten van de bedrading (heb ik nog liggen) zou wrsch de eenvoudigste vorm zijn. De knipperlichten zal ik dan nog uit moeten zoeken hoe dat aan te sluiten is . Ik heb een frame liggen waarmee hij op het frame bevestigd kan worden dus dat zou het probleem niet zijn denk ik. Overigens woon ik in de Bollenstreek. Mazzel, Hans
dikke 70ger die een motor tikkie heeft opgelopen rond zn 40ste

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 polaris kuip

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven