Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

Uitnodiging bezoek Oldtimer brommerbeurs

 
Schrijver Johnny
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 24 maart 2016 21:32 
Hey CX ers,mijn motor nu Honda CX 650 E.
Mijn naam is Johnny en zoals zoveel motor rijders ben ik als jonge snaak ooit begonnen met een brommer.
Dit heeft me echter nooit volledig los gelaten en daarom ben ik 21 jaar geleden begonnen met een oldtimer brommerbeurs in te richten.
Dit jaar doe ik dat dus al voor de 21° keer.Deze gaat door op zondag 26 Juni van 09.00 uur tot 16.00 uur.
Plaats van gebeuren is zaal "Den Donk" in de kapelweg 52 in 2300 Turnhout(Zevendonk).ongeveer 30 km van Tilburg.
Baan van Turnhout naar Kasterlee/Geel,1ste straat over de brug van de autostrade rechts aan het rond punt links,150 meter op de rechterkant zaal"Den Donk"
Een mooie uitstap om met de CX te doen.
Diegene die op deze dag komt en kan aantonen dat hij lid is van de Cx club(met zijn cx vergezeld) krijgt van Johnny een belegd broodje + 1 koffie.

Tot dan Johnny

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 24 maart 2016 22:09 
Mooi aanbod, Johny. Ik ga het in ieder geval in mijn agenda zetten. Vroeger ook veel brommertjes gereden.

Groeten,
Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver beinhart

Bestuur 
#3 | Geplaatst: 25 maart 2016 08:02 
ik heb nooit brommer gereden, maar vind die ouwe dingen wel leuk.
heb hem ook in mijn agenda staan, kun je je voorvorkpoten bewonderen als ik kom johnny

groetjes werner (straks paaseieren zoeken, die heeft chantal gisteren verstopt hahaha)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 25 maart 2016 18:16 
Dit jaar graag goed weer bestellen.
Vorige jaar werd ik nat op de heen en terug reis.

Was wel gezellig afgelopen jaar.
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver Johnny
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 26 maart 2016 18:49 
Ik zal zeker goed weer bestellen,en de week van tevoren ga ik zeker enkele kaarsen branden bij een of andere heilige die staat voor goed weer.
Het is ook een week later dan andere jaren met kans op beter weer.

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Uitnodiging bezoek Oldtimer brommerbeurs

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 1 [ Andre Post ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven