Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

Een benzine tank gezocht voor een cx500 zoals veel mensen zie ik ;)

 
Schrijver Olivier
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 21 juni 2016 11:30 
Hallo allemaal,

Ik ben Olivier, 40 jaar en woonachtig in Rotterdam.

Ik ben sinds 1,5 jaar de trotse bezitter van een omgebouwde cx500c en ben hier echt super blij mee. Zo blij zelfs dat ik vorige week nog een cx500 (E) heb gekocht om om te bouwen tot een caferacer. De vorige eigenaar was hier al mee begonnen en heeft er een andere benzine tank op gezet waar ik niet zo blij mee ben. Nu ben ik opzoek naar een benzine tank die past op de cx500E. Het liefst degene die ik ook op mijn cx500c heb omdat ik die mooie druppelvorm waardeer. Nu blijkt dit toch een behoorlijk moeilijke zoektocht te zijn. Iedereen is blijkbaar bezig met een cx500. Wat ik ook wel snap want het is een mooie en betaalbare motor.

Misschien heeft iemand een tank liggen of kent hij of zij iemand?

Tips over welke tanks evt nog meer zouden passen zijn ook welkom.

aangezien ik net begonnen ben met het ombouw proces zal ik hier nog wel vaker langs komen.

groeten
Olivier

Schrijver Brecht
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 21 juni 2016 13:32 
welkom Olivier.

Ieder zijn smaak natuurlijk, maar ik vind de custom tank ook mooier dan de standaard tank op een cx (of GL). Voor mijn GL project heb ik de tank vervangen voor een tank van een 500c. Met wat klein laswerk aan het frame past die er nu mooi op.
Uiteindelijk vond ik mijn tank bij Biggelaar motoren in Boxtel, fijne winkel en ze hadden veeeel tankjes op voorraad. Misschien heeft ie ook wel wat voor jou.

Schrijver Olivier
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 21 juni 2016 18:02 
Bedankt voor de tip. Ik heb ze gemaild en nu maar duimen dat het goedkomt

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Een benzine tank gezocht voor een cx500 zoals veel mensen zie ik ;)

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven