Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

Complete pakkingset carburateurs

 
 
Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2

Schrijver Stephan1
Forum Lid 
#16 | Geplaatst: 7 maart 2017 22:43 
Beste motorvrienden,

Bedankt voor jullie medeleven en deze jongen gaat 2 pakkingsetjes kopen voor de carburateurs en de motor naar de onderhoudsmonteur transporteren om e.e.a. te laten verhelpen.

Heeft iemand nog een tip rondom het transport voor mijn motor? Geen ervaringen mee en een motoraanhangwagen heb ik niet voorhanden. Is het transport met bijna iedere andere aanhangwagen te doen of heeft iemand nog tips voordat ik deze uitdaging aanga. Mocht iemand in de buurt wonen en mij uit de brand willen helpen dan zeg ik trouwens ook geen nee tegen. Wellicht voor iemand een goede reden om weer eens een echter Limburgse vlaai te eten.

Alvast hartelijk bedankt voor jullie respons en tot horens.

Groeten uit het uiterste Zuiden (gemeente Eijsden),

Stephan

Schrijver chantal

Bestuur 
#17 | Geplaatst: 8 maart 2017 06:54 
je kunt je moter op elke aanhanger waar hij op past vervoeren. wij vervoeren die van ons ook op een gewone aanhanger. zorg dat je een goede oprijplaat heb. dan als hij op de aanhanger staat zet je hem op de zijstandaart. maakt met 2 spanbanden alvast aan het stuur. trek aan de reachtse kant de spanband wat aan zodat hij recht komt te staan, en dan aan beide kanten aantrekken totdat hij in zijn voorvork helemaal staat. en dan nog een spanbandje over de achterkant en hij gaat nergens meer naar toe behalve waar de aanhanger naar toe gaat...

als het alleen om de cabrateurs gaat kun je die er ook tussen uit halen.... aan 2 kanten los maken, en kun je hem er tussen uit schuiven zeggen ze. zelf haal ik altijd moterblok gedeeltelijk los en laat dat kantelen zodat het wat makkelijker is en ik wat meer ruimte heb.... maar als je die er tussen uit haalt hoef je niet heel je moter te verplaatsen....

veel suc6 ermee.

groetjes chantal (helaas verkeerde kant van branbant om even op en neer te gaan om te helpen)

Schrijver Floris
Forum Lid 
#18 | Geplaatst: 8 maart 2017 16:08 
Huur een motortrailer bij jou in de buurt KLIK en vraag iemand om je te helpen bij het op/afladen. Op youtube zijn filmpjes te vinden hoe je het moet doen.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver Stephan1
Forum Lid 
#19 | Geplaatst: 11 maart 2017 21:52 
Beste motorvrienden,

Bedankt voor al jullie tips en ik ga de pakkingen bestellen net als de aanhangwagen huren.

Groetjes uit het uiterste Zuiden en hopelijk zien wij elkaar snel weer,

Stephan

Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2 
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Complete pakkingset carburateurs

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 1 [ Hansv ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven