Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

Gezocht: tank en achterspatbord CX500Z/A/B

 
Schrijver Mark Bouwman
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 20 maart 2017 15:58 | Aangepast door: Mark Bouwman 
Hallo allemaal,

Mijn CX heeft de eerste 80000 km bij de rijkspolitie mogen rijden, maar is daarna door een van de vorige eigenaren blauw gespoten. Bij de kuip bladdert deze blauwe lak er op sommige plekken vanaf, waardoor de knaloranje lak weer zichtbaar wordt. En eerlijk gezegd begint dit wel een beetje te jeuken...

Graag wil ik deze CX weer eens in de originele kleurstelling terug brengen, maar dan wel met een tweede set kappen omdat ik ook graag zonder grote kuip rij. Zijkapjes heb ik geloof ik nog wel liggen, maar een extra tank en achterspatbord ontbreekt nog.

Vandaar mijn vraag aan jullie: wie heeft er nog een tank en/of achterspatbord liggen die voor een klein prijsje weg mag? Lakschade is geen probleem, maar bij voorkeur zonder noemenswaardige deuken.

Groeten,

Mark

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 20 maart 2017 21:13 
Achterspatbord (ik neem aan dat je het complete deel met achterlicht bedoelt) heb ik wel voor je liggen. Supergaaf die originele kleurstelling. Heb ook met het idee lopen spelen.

Politie CX
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Mark Bouwman
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 21 maart 2017 18:55 
Thanks Coen! Exact die kleurstelling bedoel ik inderdaad. Heeft iemand nog meer foto's? Ik ken alleen die op de homepage onder 'aan het werk'...

Nu alleen nog een tank zoeken... Heeft iemand nog iets liggen? Kleurstelling maakt niet uit!

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 21 maart 2017 23:14 | Aangepast door: brinkcx 
Ik heb er ook zo eentje gehad :

witje

Die witte/blauwe kleuren zijn er voor zover ik weet in NL op gespoten. Bij mij zat er geen kuip (meer) op maar een standaard blauw kapje voor. En die van de foto boven hadden ze in Maassluis gekocht om mij achterna te zitten vermoed ik

Plezier, Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, met Rickman kuip
CBX650 E 1983, na veel werk 1e goede proefrit
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver Mark Bouwman
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 22 maart 2017 10:32 | Aangepast door: Mark Bouwman 
Cool! Bij mij is de gehele motor overgespoten in het blauw, maar dus wel met de kuip erbij.

Deze foto's zijn wel handig om even af te kijken hoe de politiemotor er vroeger uit zag.

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Gezocht: tank en achterspatbord CX500Z/A/B

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven