Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

Gezocht bagagedrager / beugel voor topkoffer (evt incl topkoffer)

 
Schrijver JiMi

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 5 juni 2017 21:48 
Ik ben op zoek naar een bagagedrager waar ik een topkoffer op kan monteren. Heeft iemand iets liggen? Het is voor mijn CX500Z (1978).
Eventueel inclusief (grote) topkoffer zou helemaal mooi zijn.

Ik heb nu nog een Krauser-set, maar ik vind die zijbeugels zo'n lelijk gezicht (en ik de zijkoffers vrijwel nooit gebruik), dat ik nu iets anders wil.
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 5 juni 2017 22:18 
Je kan er een rek op zetten waar je een GIVI koffer op kwijt kan.
Op marktplaats staat DEZE advertentie.
Met wat (aan)passen en meten is dat vast wel op je CX te krijgen.
Of je kijkt naar deze advertentie: KLIK
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 5 juni 2017 23:49 
Dank voor de links. Ik heb al een rek van Givi liggen (ooit van Honkie Tonkie gekregen) maar die is te kort waardoor de topkoffer deels boven de buddy komt te zitten. En de buddy kan dan ook niet meer los. Zijn al die Givi rekken zo kort?
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver MAST

Moderator 
#4 | Geplaatst: 6 juni 2017 00:22 
Geen idee. De 2e link heeft volgens mij langere beugels als de 1e. Je kan natuurlijk zelf iets knutselen qua beugels.
Bij een GIVI koffer is de grondplaat belangrijk, daar klik je de koffer op vast. Als je een Wing-rack hebt, zitten daar vaak ook nog knipperlichten in gemonteerd.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Arnold

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 6 juni 2017 08:50 | Aangepast door: Arnold 
(
Black on White Wing . . . . . . . http://silverwing-gl500.jimdo.com

Schrijver Jaime Pescador
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 6 juni 2017 09:39 | Aangepast door: Jaime Pescador 
Hallo Marko,
Bekijk even je gewone mail met foto's want ik heb een flink verroest CX500Z-rek liggen maar wel bruikbaar.
Gr,
Jaap

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Gezocht bagagedrager / beugel voor topkoffer (evt incl topkoffer)

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven