Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

Honda cx500c 1981 te koop.

 
Schrijver louis frijns
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 13 juni 2017 17:48 
Hierbij verkoop ik mijn Honda cx500c 1981 Motor is helemaal gerestaureerd en ziet er perfect uit.Zijkapjes met namen worden nog vervangen en gespoten in zelfde kleur.Alles wat niet goed functioneerde is vervangen en werkt perfect.Motor is mijn grote hobby en er zitten heel veel werk uren in.Maar helaas vanwege gezondheidsproblemen ben ik genoodzaakt de motor met pijn in mijn hart van hand te doen.heb nog veel onderdelen er bij heb je intressen stuur bericht dan stuur ik foto van hem. louis frijns tel 0621822861 Maastricht vraag prijs 2750.00 euro.

Schrijver erikcx
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 13 juni 2017 19:29 | Aangepast door: erikcx 
Beste Louis,

Welkom hier, jammer dat je wegens gezondheidsredenen je CX moet verkopen....
Ik begrijp dat je er een heleboel aan hebt gedaan, toch lijkt je vraagprijs hoog, zeker voor sommige clubleden hier.
Misschien kan je vertellen wat je er allemaal aan gedaan hebt, zodat mensen begrijpen waarom je deze prijs vraagt.
Ook een linkje naar fotos van je project zijn erg welkom, kunnen we zien hoe mooi je fiets is
Ik hoop dat je een goede koper vind, ik ben al voorzien van de nodige CX-en.

groet Erik

Schrijver beinhart

Bestuur 
#3 | Geplaatst: 13 juni 2017 22:26 
louis frijns:
2750.00 euro.

WOW das veel, dan ben ik nog goedkoop met mijn vraagprijs van 1000 euro...
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver norby
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 14 juni 2017 14:51 
in duitsland zelf ze zelfs ook na grondige revisie nog goedkoper.
Daar wordt echt veel aan besteed dus die motoren zijn erg goed onderhouden.
Daar kosten ze rond de 2000 euro max.
nb

Schrijver Brecht
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 14 juni 2017 16:15 
Louis mag toch vragen wat hij wilt voor zijn motor?

Of dat nu realistisch is of niet. Lijkt me aan hem om zijn verkoopprijs te bepalen en, als blijkt dat dat nodig is, bij te stellen. Ik ben het met Erik eens dat wat informatie (vooral in de vorm van foto's) elke verkoop enorm helpt.

Welkom op het forum Louis, jammer dat je motor weg moet.

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 14 juni 2017 17:19 
2750 euro is geen hoge prijs, vraag hem eens hoeveel uur hij er in gestoken heeft,
en kijk een wat de onderdelen kosten. Banden, accu, remblokken, motorblok onderdelen.
Neem alleen al een pakking setje carburateur, per carburateur ben je al 37,50 kwijt. remmen voor in orde maken loopt al gauw naar de 150 euro.
Ik kan maar net zelf een blok in orde krijgen voor rond de verkoop prijs van 950 euro en dan verdien ik er achter af bar weinig aan, en als ik kijk wat mij de zwarte cx500 heeft gekost na opknappen, en dan is het spuit werk low budget gedaan, en ook niet mooi, maar als ik dan kijk wat het mij gekost heeft, dan ben ik stom dat ik dat doe. De cx500 heeft mij al rond de 1800 euro gekost, en dan heb ik mijn uren niet geteld. Dus 2750 is een behoorlijk bedrag, maar is het echt duur?
Ik weet het niet, als spuitwerk goed is, en het frame ook netjes, dan valt het wel mee...

Groetjes Marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver MAST

Moderator 
#7 | Geplaatst: 14 juni 2017 17:23 
Inderdaad, Louis mag vragen wat hij wil. Louis is overigens al actief op het forum sinds 2011. Als je op de naam van iemand die een topic opent of ergens op reageert klikt, kan je zien vanaf wanneer iemand lid is en wat hij/zij geplaatst heeft of waarop hij/zij gereagerd heeft.
Het is voor Louis natuurlijk erg vervelend dat hij wegens gezondheids redenen moet stoppen met motorrijden.
Ik wens hem veel beterschap en hoop dat hij een nieuwe eigenaar vindt die net zo goed zal zorgen voor de cx als Louis heeft gedaan.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver louis frijns
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 16 juni 2017 18:57 
ik weet niet hoe je foto er op zet kan iemand mij helpen.en is vraag prijs.

Schrijver MAST

Moderator 
#9 | Geplaatst: 16 juni 2017 20:12 
Louis, je hebt een pb ivm de foto.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Honda cx500c 1981 te koop.

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven