Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

Linkerkuipspiegel en voetsteun Silverwing

 
Schrijver Guus
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 14 okt. 2017 16:56 
Vanmiddag ben ik ietwat ongelukkig gevallen met mijn Silverwing 650 waarbij de linker kuipspiegel dusdanig is beschadigd dat hij niet meer goed te stellen is. Hij trilt ook nogal. Verder is de linkervoetsteun wat verbogen. Mijn vraag is of er leden zijn die een spiegel of voetsteun hebben liggen. Dan hoor ik dat graag. Of een adres waar deze zaken voor een redelijke prijs zijn te verkrijgen. Alvast bedankt voor het meedenken.

Groeten, Guus

Schrijver Superpapa

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 14 okt. 2017 18:54 
Verder alles goed met je, alleen een deuk in je ego? Nooit leuk om te vallen, met wat voor snelheid dan ook.

Schrijver Guus
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 14 okt. 2017 19:28 
Het gaat goed met me, dank je! Wat pijn aan mijn ribben, gekneusd waarschijnlijk, en een pijnlijk been. Vallen blijft inderdaad vervelend, in alle omstandigheden.

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 15 okt. 2017 17:53 
Silverwing spullen heb ik niet, maar wel de beste wensen, voor de ribben en het been, en gelukwensen dat het toch redelijk goed is gegaan. Die dingen zijn er niet om mee te vallen, ook als het toch wel meevalt. En zo'n Silverwing, ach, dat is maar blik/polyester/plastic.....

Harmony,
Hans.
( die ook wel eens z'n CX heeft mogen oprapen... )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver coenox

Voorzitter 
#5 | Geplaatst: 16 okt. 2017 10:10 
Au. Beterschap!
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Guus
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 16 okt. 2017 15:49 
Dank je. Het gaat wel weer.

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Linkerkuipspiegel en voetsteun Silverwing

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 4
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven