Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

Gevraagd : GL500 voorvork buitenpoot rechts voor dubbele schijf

 
Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 23 mei 2018 00:29 
Hallo allen,

voor een langlopend Cx knutsel project ben ik van plan een Gl500 voorvork te gebruiken - gewoon omdat ik die heb gekocht voor weinig - maar dat is de USA uitvoering met een enkele schijf. Daar heb ik de bijbehorende remklauw niet bij, maar ik heb wel een gewone dubbele set als voor een CX500. Op de linker vorkpoot van de GL vork zou dat moeten passen, maar rechts zitten er geen oortjes aan de buitenpoot voor de remklauw.

Dus heeft iemand nog rondslingeren:

een buitenpoot rechts GL500 van voorvork met dubbele schijf. Uiterlijk niet zo belangrijk, seal en lagerschaal ook niet, moet wel bruikbaar zijn, dus binnenkant onbeschadigd.

Dan wil ik 'm graag hebben, zonder haast. Aangezien ik niet eens zeker weet of het gaat passen graag tegen beperkte kosten...

(en ja, ik heb nog niet zo lang geleden er eentje weg gegooid, want heeft toch niemand nodig en ik heb geen GL meer. Dom, ik weet het )

dank, Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, met Rickman kuip
CBX650 E 1983, na veel werk 1e goede proefrit
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Gevraagd : GL500 voorvork buitenpoot rechts voor dubbele schijf

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven