Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

buddy, linkerkap en sissybar voor CX650C '83 gezocht

 
Schrijver NIX
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 6 aug. 2019 14:13 
Hoi, ik ben voor onderstaande CX op zoek naar bovengenoemde delen. Graag willen we hem weer compleet en origineel maken. Sissybar en linkerzijkap zijn kwijt, de buddy is door een prof onderhanden genomen, te zien aan de goed passende overtrek en afgezaagde achterkant.

Schrijver NIX
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 6 aug. 2019 14:14 | Aangepast door: NIX 
Ik post nog even een bericht zodat ik een foto kan plaatsen. Kleur is trouwens heel donkerblauw, bijna zwart.

Schrijver NIX
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 6 aug. 2019 14:15 
Mijn mailadres: henkjannix aapje gmail.com

CX650C 1983

Schrijver coenox

Voorzitter 
#4 | Geplaatst: 6 aug. 2019 15:10 
Ai, zonde. Goed dat je hem wweer origineel wilt maken. Zal even zoeken worden, aangezien de 650C schaars is.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 13 aug. 2019 21:50 
nope.. die onderdelen heb ik ook niet...

trouwens ik weet niet exact hoeveel 650c er zijn in nederland, ik heb er zelf 1 staan, maar als ik moet schatten komen we denk ik niet verder dan een stuk of 50...
in duidsland rijden er veel meer rond, wie weet moet je over de grens gaan zoeken.
En er is nog een optie...alleen weet ik even niet welk model je moet hebben, er i snamelijk nog een ander honda model dat heel veel lijkt op de cx650c... zadel, voorfork, achter brug, en frame tank, zijn volgens mij het zelfde... dus kijk ook eens met een scheef oog naar andere honda modellen. Eigenlijk is alleen het motorblok anders in dat model.....
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver MAST

Moderator 
#6 | Geplaatst: 13 aug. 2019 23:25 
De Honda Magna (+-1985) lijkt veel op de CX650C.
Officieel is de CX650C nooit op de markt geweest in Nederland. Wat hier wel is, komt via grijze import uit de VS of Canada.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 buddy, linkerkap en sissybar voor CX650C '83 gezocht

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven