Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

Leuke motor te koop (geen CX)

 
Schrijver Erik1

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 25 sept. 2022 23:01 
Bij mij in de garage staat een leuk licht motortje, van een jong vrouwtje geweest en heeft voornamelijk binnen gestaan:

https://link.marktplaats.nl/m1884643468?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios

Het jonge vrouwtje heeft namelijk een CX gekocht dus mag deze kanjer weg.
Hij is natuurlijk in mijn meest favoriete kleur, leger groen! Heeft net een verse accu gekregen en gaat als de bran..... ow nee, het leger!!

Laat bij interesse maar weten:
Erik@vanengelenhoven.net

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver beinhart

Bestuur 
#2 | Geplaatst: 1 okt. 2022 00:56 
Erik1:
Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016)

volgens mij had jij ook eens de prijs van t breedste stuur...
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 2 okt. 2022 08:54 
Klopt Werner, dat stuur zit nog steeds op de 50's CX maar helaas rijdt die nog steeds niet....

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 8 okt. 2022 14:47 
De KawaCXsaki van Anouk is inmiddels verkocht, zij rijdt nu op een Honda MarCXel Custom‼️🤣
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Leuke motor te koop (geen CX)

Dit onderwerp is gesloten. Je kunt niet meer reageren.

 

Nu online: Gasten - 3
Members - 1 [ MAST ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven