Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

Silverwing te koop

 
Schrijver maartenM
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 5 jan. 2023 16:47 
Een GL 650 D II uit 1983. Rood. Rijdend en wel. Maar aandacht nodig: voorvork links lekt iets olie, dat zal wel een keerring zijn. Van de week gemerkt dat een rubber leiding van het koelwater lekt. 10.000 km geleden is de motor gereviseerd. Dat is te merken, hij rijdt zalig. Optisch best het nodige aan te verbeteren. Het draagrek om achter de buddyseat de koffer te monteren is er bij. De buddyseat zelf niet meer. De laatste twee jaren heb ik alleen af en toe een rondje gereden om hem gaande te houden.
km stand is 82.000
€ 500,-.
De motor staat in Halfweg. Door de week komen kijken is geen probleem. Mail me aub bij interesse: maarten@meurkens.nl

Schrijver Wim van der Vlis
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 31 jan. 2023 22:10 
Even een update. Deze GL650 staat nu in mijn garage. "Het Kasteel" gaat de nodige TLC krijgen. Motor is bedoeld voor de 500 Euro challenge 2024. De motor moet dus weer in technisch goede staat komen. Want ervaring leert dat een challenge staat voor ongeveer 4000 km in 2 weken.

Eerste scan heeft het volgende opgeleverd, 16 kleine gaatjes in de tank, voorremmen goed vast, voorvorkkeerringen lekken, koelvloeistoflekkage, 1 van de bouten waarmee het motorblok aan de bovenzijde vastzit heeft geen moer meer. En daarbij mag er het nodige zwarte verf verwerkt gaan worden op het frame (nu is het flink roestbruin).

Van deze motor loopt een topic op Motor-forum. https://www.motor-forum.nl/threads/500-euro-challenge-2024-honda-gl650

Groet,

Wim
besmet met N + 1 (gevolg nu 6)

Schrijver erikcx
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 1 feb. 2023 18:29 

Schrijver Wim van der Vlis
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 3 feb. 2023 19:20 
Dank !
besmet met N + 1 (gevolg nu 6)

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Silverwing te koop

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven