Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

opgelost post mag weg wieltje met stangetje om dagteller op 0 te zetten

 
Schrijver bertus78

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 14 april 2024 21:54 | Aangepast door: bertus78 
hy
ik moest mijn kuip eraf halen en daaronder zit een afschermkap die de km en toerentellen en alles wat daaronder zit beschermd
echter met mijn dikke vingers ( en te snel willen denk ik ) heb ik dat wieltje afgebroken dat van buiten in de "cockpit gaat om de dagteller op nul te zetten
bij mij is het een wieltje ik heb een cx 500 b van 82 ik heb een tekening gevonden om aan tegeven waar het om gaat
het zit links van de linker meter
ik ben aan het mac gyveren om dat palletje met wiel weer goed te krijgen ( hij moet in vierkant uitsteekstel bij toerenteller vallen maar het lukt niet zo goed )
heeft iemand iets liggen of weet waar daar eventueel aan te komen is ??

alvast dankt gr bertus

Schrijver bertus78

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 14 april 2024 22:06 
misschien een hele klok ? zodat hij vast zit is ook goed hoelijk geen drama hem te vervangen wil er best iets voor geven maar zag ze bij cms net vooor 397 euro ( een teller dus ) dat is mij sorry iets te gortig ik had hem te koop staan en kreeg er max 750 voor incl alle koffers en reserve onderdeln pfffffffffffff

Schrijver bertus78

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 14 april 2024 22:08 
als i khet goed heb is het van de linker en dat is de km teller ( km per uur ) niet de toerenteller .... lijkt met ook lochischer
300 euro op ebay gloeiende gloeiende

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 15 april 2024 00:03 
laat je niet gek maken met nieuwprijzen, er zijn nog zat van die tellers - vandaag nog op de onderdelen beurs gezien geloof ik. En anders als je de weg naar Zeddam nog weet te vinden heb ik ook nog wel wat voordeliger bruikbaars.
CX500 Z 1978, zo'n rooie, met Rickman kuip
CBX650 E 1983, na veel werk 1e goede proefrit
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver bertus78

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 15 april 2024 09:58 
Bedankt ik hou het in mijn achter hoofd zag bij Woesthof Brummen ook een paar maar zal eerst de mijne demonteren en vergelijken of hij hetzelfde is.
Was enthausiast door mooie weer dacht alles is goed, nu ff herstellen, komen nog mooie dagen.
Maar toch alvast bedankt voor het aanbod.

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 opgelost post mag weg wieltje met stangetje om dagteller op 0 te zetten

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven