Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

Te koop; Project GL-650-D

Schrijver Joost Hilders
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: < 1 dag 
Hallo, Mijn Honda GL650D van 1983, had een lekke benzinetank. Was ik net klaar met het rijklaar maken voor het CX-weekend, kon ik er toch niet mee weg. Dat was 2 jaar geleden.....
Enfin, ik heb een knappe tank gekocht van Marco en wilde verder gaan met het in orde maken, maar dat is er niet meer van gekomen.
De motor staat buiten, nog zonder tank en zadel en mijn gezondheid laat het niet meer toe om ermee verder te gaan.
Wie wil dit project overnemen ?
Het gaat me niet om de opbrengst, ik heb er altijd veel rijplezier mee gehad, maar ik zou graag zien dat iemand er mee verder gaat.
Voor 75 Euro is deze motor, niet rijdend dus, op te halen en ik verwacht dat jij dan ook de overschrijvingskosten betaald.
Uiteraard is het zadel en de vervangende tank erbij en wat ik verder nog heb krijg je er ook bij.
Ik vind het jammer dat het zo moet, maar dat is niet anders, helaas.

Ik ben bereikbaar per email evt. per whatsapp of sms (niet per telefoon) op jeandegrenier@gmail.com of 06-10 11 00 99.

Ik hoor het graag,

Joost Hilders
Heemstede
* Lichtblauwe CX500 met Honda-kuip. * Zwarte CX500 * GL650D Interstate

Schrijver Joost Hilders
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: < 1 dag 
Is gereserveerd.
* Lichtblauwe CX500 met Honda-kuip. * Zwarte CX500 * GL650D Interstate

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Te koop; Project GL-650-D

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven