Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

gezocht: kap die voor de accu zit van een CX 500

 
Schrijver iddy
Gast 
#1 | Geplaatst: 29 nov. 2006 14:34 
Hallo,
Laatst ben ik tijdens het rijden ongemerkt een kap verloren aan de linkerzijde van de motor, voor de accu. Daar wil en moet ik eigenlijk wel weer een nieuwe kap voor hebben, kan iemand mij daaraan helpen?

vriendelijke groet, Idsert

06-41528049

Schrijver techsolo
Gast 
#2 | Geplaatst: 29 nov. 2006 15:11 
Via cmsnl?
83600415000ZD
COVER,SIDE*NH-1* € 86.00

Das ook weer goed doorgerekend :)

Schrijver Anoniem
Gast 
#3 | Geplaatst: 29 nov. 2006 17:25 
bedankt voor je tip, maar het hoeft geen nieuwe te zijn. 86 euro vind ik wat te duur, ook kan ik niet zien of het de juiste kap is. Eigenlijk ben ik opzoek naar een tweedehansje, van een sloopmotor, kan iemand mij daaraan helpen?

Schrijver MAST

Moderator 
#4 | Geplaatst: 29 nov. 2006 18:03 
Hallo iddy, welk type cx500 heb je en waar woon je? Er zijn verschillende motorsloperijen in het land. Oa Woesthof in Brummen, Roukama in Wormerveer, Muts in Soest.
(of kijk op deze site).
Succes. Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver burti
Gast 
#5 | Geplaatst: 1 dec. 2006 16:16 
Hallo Iddy, ik het nog wel een linker- als rechter kap voor je; over de prijs kunne we het zeker wel eens worden. de kappen moeten echter wel overgespoten worden.
Groetjes Bart

Schrijver burti
Gast 
#6 | Geplaatst: 1 dec. 2006 18:07 
ps. iddy, heb jij wellicht nog een zij- standaard voor de cx voor mij, dan kunnen we wellicht ruilen. de mijne is gebroken.
groetjes Bart

Schrijver iddy
Gast 
#7 | Geplaatst: 6 dec. 2006 00:30 
hey bart, sorry maar ik kan je niet aan een zijstandaard helpen. Ook ben ik al van een nieuwe kap voorzien, maar toch bedankt!
groeten Idsert

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 gezocht: kap die voor de accu zit van een CX 500

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven