Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

zij- standaard

 
Schrijver burti
Gast 
#1 | Geplaatst: 1 dec. 2006 16:25 
Hallo allemaal,
ik heb nog niet lang geleden een cx 500 op de kop getikt en ben redelijk ver met de restauratie, wat ik o.a. nog zoek voor mijn cx is een zij-standaard.
Mijn CX is er een uit g 1978.
Graag reaktie.
Greetz Bart

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 1 dec. 2006 17:50 
Hallo Bart, op marktplaats staat een zijstandaard te koop. De vraagprijs is naar mijn idee hoog. (€25,-)Wellicht zijn er goedkopere alternatieven, of CX clubleden die er een over hebben. Ik zag bv een kompleet frame met achterbrug voor €30,- (klik hier voor de advertentie op marktplaats)
Succes, Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver burti
Gast 
#3 | Geplaatst: 1 dec. 2006 18:01 
Dank je Marcel, maar ik had inderdaad het idee dat deze site was voor "liefhebbers".
ik heb zelf ook iets aangeboden aan iemand anders zonder het over geld te hebben. wellicht is een ruil voor iets anders mogelijk. ik heb nl. nog een flink aantal onderdelen; helaas geen standaard, ha ha
Groetjes Bart

Schrijver MAST

Moderator 
#4 | Geplaatst: 1 dec. 2006 18:40 
Dit is inderdaad een site voor en door liefhebbers van de CX. Ik weet niet hoeveel haast je hebt, maar in het voorjaar is er meestal een CX onderdelenbeurs waar je onderdelen kan vinden,aangeboden door andere CX eigenaren. Als er weer een onderdelenbeurs is, krijg je dat te lezen in de nieuwsbrief, of lees je bij het knopje "on the road".
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver burti
Gast 
#5 | Geplaatst: 1 dec. 2006 18:50 
thanks, zal het zeker onthouden.

Schrijver marcel
Gast 
#6 | Geplaatst: 1 dec. 2006 19:16 
Hoi Bart, ik heb nog wel zo'n standaard voor jou liggen.
Voor 8 euro zelf ophalen, of voor 15 euro per post thuisbezorgd....
Komt van een CX500C
Ik kan je ook eerst een foto mailen.

groet, Marcel

Schrijver burti
Gast 
#7 | Geplaatst: 1 dec. 2006 19:47 
oke Marcel, stuur maar een foto, als je wil. ophalen lijkt me geen optie, want we wonen nogal ver uit elkaar.
Bart

Schrijver voorbijganger
Gast 
#8 | Geplaatst: 3 dec. 2006 21:17 
Hoi bart,

welkom op dit forum, ga je ook nog aan ons voorstellen en je motor in de showroom zetten?

Voorbijganger

Schrijver burti
Gast 
#9 | Geplaatst: 3 dec. 2006 21:37 
ja hoor, zodra ik wat meer tijd heb, zla ik een goede foto maken en me nog wat verder voorstellen.

Greetz Bart

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 zij- standaard

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven