Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

GL BLOKJE

 
 
Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2

Schrijver erikcx
Forum Lid 
#16 | Geplaatst: 14 dec. 2006 01:18 
Erik en Orm,

Omdat ik nieuwsgierig ben: Waar tegen is het GL blok geruild? Als het geruild is.

(Hopelijk:) Bedankt voor het andwoord!

Erik

Schrijver Orm
Forum Lid 
#17 | Geplaatst: 14 dec. 2006 10:27 
Hoi Erik,

Erik heeft nog niet gereageerd. Ik wacht met spanning af.
Zal de uitslag wel hier vermelden.

Orm.

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#18 | Geplaatst: 14 dec. 2006 21:48 
Hey Orm en Erik,

Wij hadden al even zitten brainstormen en Ina (mijn vrouw) kwam met het idee om de ruil te besluiten met de Colonisten uitbreiding waar je om vroeg en die meteen bij jullie komen uitleggen (wij kennen die variant al) Ik mail of bel nog wel voor een afspraak, ik weet niet op welke termijn het word want onze weekenden zitten meestal vol met allerlei bezigheden.

Groet Erik
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Orm
Forum Lid 
#19 | Geplaatst: 15 dec. 2006 11:01 
Hoi Erik,

De uitbreiding is een goed idee. De uitleg hoeft niet, want die heb ik met anderen vaak gespeeld, maar heb ze zelf nog niet. Ik heb alleen het basisspel.

Bel/mail maar voor een afspraak.

Orm.

P.S. Tussen Kerst en Nieuwjaar ben ik vrij en dus meestal thuis.

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#20 | Geplaatst: 16 dec. 2006 20:06 
Hey Orm,

Ik zal de planning gaan bekijken! Je hoort nog van me.

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#21 | Geplaatst: 28 dec. 2006 22:55 
Hoi Allen,

Het GL-blokje van Orm is inmiddels bij mij! Na een barre rit op woensdag middag en avond staat hij op mijn motorlift! De Carbs heb ik inmiddels uitelkaargehaald, schoongemaakt en weer ikmekaar gezet. De rest volgt!!

Orm, veel speel plezier met "steden en ridders"

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver erikcx
Forum Lid 
#22 | Geplaatst: 29 dec. 2006 10:05 
Hoi Erik,

SUCSES!!

Groet Erik

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#23 | Geplaatst: 30 dec. 2006 17:49 
Dank je Erik,

Ik ben er helaas nog niet verder mee gekomen maar mijn buurman heeft al even aan de krukas gedraaid en dat voelde veel belovend volgens hem.

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Orm
Forum Lid 
#24 | Geplaatst: 2 jan. 2007 12:06 
De "Steden en Ridders" is al gespeeld. Zelfs met mijn zonen van 6 en 8 en die vonden die barbaren en ridders wel spannend.

Erik, succes met het blok.

Orm.

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#25 | Geplaatst: 3 jan. 2007 22:27 
Thanx Orm,

Ik ga ermee aan de slag!!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2 
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 GL BLOKJE

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven