Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

Kinderhelm

 
Schrijver groodt
Gast 
#1 | Geplaatst: 5 dec. 2006 15:22 
Ik zoek een kleine helm (XS) voor mijn kinderen. Ik breng ze af en toe kleine stukjes, dus ik wil geen nieuwe (dure) helm aanschaffen. Wie kan mij helpen aan een goedkope en toch goede helm.

Schrijver Anoniem
Gast 
#2 | Geplaatst: 5 dec. 2006 16:56 
Voris jaar een XS gekocht op de Motorbeurs in Utrect voor 30 Euro, nog een merkhelm ook! Past goed vanaf een jaar of 9 a 10.
Groeten
Ray (die denkt dat tweedehands en oudere helmen nooit erg goed zullen zijn)

Schrijver groodt
Gast 
#3 | Geplaatst: 5 dec. 2006 18:38 
Ray,

Goed idee. Ik ga daar kijken. Ik ben het eigenlijk met je eens dat er een risico is bij gebruikte helmen.

Schrijver dave01011968
Gast 
#4 | Geplaatst: 5 dec. 2006 23:32 
Hoi hoi Dave hier Heb je jezelf er al eens in verdiept ? Ik heb afgelopen zomer een (nieuwe) helm gekocht voor mn dochtertje en ik vond de prijs zeker niet tegenvallen een goed passende helm is toch wel een fijn idee hoor zeker in deze wereld waarin kinderen toch al veel te veel gevaar lopen Mijn Linda kan in ieder geval weer een paar jaartjes achterop met een mooie nieuwe helm en daarna kan haar zusje hem nog een tijdje op En daarna levert de helm misschien nog wel een paar tientjes op op de plaatselijke rommelmarkt Lijkt mij dus een aankoop die goed besteed is Maar je kunt natuurlijk nog even wachten of er iemand op je advertentie reageerd Ik ben dus niet zo iemand die een (goede) tweede hands bij voorbaat afkeurt Succes in ieder geval En mocht ik iets of iemand tegenkomen die een helm heeft in de maat Dan zal ik het even melden

Schrijver groodt
Gast 
#5 | Geplaatst: 6 dec. 2006 11:23 
Thanks !

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Kinderhelm

Dit onderwerp is gesloten. Je kunt niet meer reageren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven