Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

Krauser K1 zijkoffers te koop

 
Schrijver groodt
Gast 
#1 | Geplaatst: 9 dec. 2006 14:01 
Enkele weken geleden een CX 500 E gekocht van een clublid. Daar zaten twee Krauser K1 zijkoffers op, volgens mij van 30 liter. Inmiddels heb ik andere zijkoffers aangeschaft dus de koffers zijn te koop. Op marktplaats heb ik ze voor € 60,- aangeboden. Voor clubleden mogen ze voor minder weg, ik denk aan € 45, liefst € 50,-. De koffers sluiten goed, sleutel is aanwezig. De binnenzijde van de koffers benodigd een schoonmaakbeurt en op sommige plekjes nieuwe afdichting.
Voor foto's zie mijn advertentie op marktplaats:
http://motor-brommer.marktplaats.nl/tuning-styling-en-accessoires/6452 7626-krauser-k1-zijkoffers.html?adcode=db0ac1fd851bd5dbbdf64a390e7ca07 8

Groet,

Peter

Schrijver annod
Gast 
#2 | Geplaatst: 10 dec. 2006 02:03 
Hallo,

Een tip voor je, als je de koffers echt wilt verkopen dan moet je met de prijs echt wel ver zakken, ik heb zelf exact de zelfde koffers een paar maanden geleden via marktplaats gekocht voor 25 euro INCLUSIEF verzending, met sleutels en papieren erbij

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 10 dec. 2006 11:15 
Och, 50 euro vindt ik wel meevallen eigenlijk. Ze zien er netjes uit. Hier in de UK worden er belachelijke bedragen voor betaald soms tegen de 100 pond zelfs.

Ik heb het zelf echter niet nodig maar success met de verkoop.

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver groodt
Gast 
#4 | Geplaatst: 10 dec. 2006 11:15 
Oeps, nu voel ik me een profiteur.... dat is helemaal niet de bedoeling. Ik heb de prijzen op marktplaats bekeken en dacht een goede aanbieding te hebben met €45-€50.

Maar kennelijk is dat niet zo, dus: als iemand die koffers kan gebruiken dan graag een mailtje naar me. Ik wel er wel wat voor hebben dus doe me een voorstel.

Groet,

Peter

Schrijver Floris
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 10 dec. 2006 13:08 
Die koffers zien er prima uit.
€50 is een goede vraagprijs.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver Lemmy
Gast 
#6 | Geplaatst: 13 dec. 2006 22:21 
Annod heeft gewoon een werelddeal gemaakt; 25 euro is simpelweg een prikkie.

50 euro voor een setje nette koffers mét sleutels (en de slotjes werken ook nog goed) is zeker niet te veel gevraagd. Kijk ook maar eens rond op motormarkten e.d.

Schrijver annod
Gast 
#7 | Geplaatst: 14 dec. 2006 10:14 
uit de reakties te merken heb ik inderdaat een goede deal gemaakt zonder het te weten...

ik had gewoon krauzer op marktplaats ingegeven en kreeg dat als eerste zoekresultaat en heb meteen gekocht, dus ook niet verder gekeken

succes in ieder geval met de verkoop

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Krauser K1 zijkoffers te koop

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven