Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

nieuwe verlaagd zadel en complete kofferset

 
Schrijver Anoniem
Gast 
#1 | Geplaatst: 21 dec. 2006 20:49 
aanschaf andere zwaardere motor, wilde ik graag die zadel en kofferset verkopen. inruilen mogelijk, Yamaha XJ900F uit 1994.. kofferset voor dit model is welkom.

complete kofferset voor alle CX 500/650 en

verlaagd nieuwe zadel voor honda CX500/650


ik zoek wel goedkope fun-motor 125 cc met kenteken, niet zo duur...

ik heb gemerkt dat kofferset kan voor elke motor passen, alleen 4 stukje staven kun je zelf vouwen en gaten boren, kan je meteen vastmaken.. (wel voor ervaring of hobby)...
bijv. CB 750 of oude gold wing kan het ook passen omdat ik zag foto's in internet precies zelfde model en type kofferset.. dus geen zorgen..

bieden maar

reageer? aub sms me alleen dat 06 22875380 dank je..

groet Tom van der Ham.. Ik woon in zoetermeer...

Schrijver marcomazda
Gast 
#2 | Geplaatst: 2 jan. 2007 17:40 
Hallo Tom,

SmS`sen is nog niet gelukt.....
Kun je mij vertelen wat het zadel moet kosten ? En doe je hem ook opsturen ? Het is voor een CX 500 E uit `85.

Groeten Marco
E-Mail : marco.mazda@home.nl

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 3 jan. 2007 13:45 
Wat dacht je van een AMF-Harley Davidson voor € 650,- ? Deze 125cc motor, met kenteken, staat te koop bij Roel Donatz , te Winterswijk.
Er staan nog diverse andere, licht en zware, motoren te koop voor redelijke prijzen.
Suc6, Roelof.
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver Haapee
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 7 jan. 2007 14:58 | Aangepast door: Haapee 
Hallo Tom,

Toch maar een andere motor aangeschaft, lees ik. Wel een goede keus, is ook een van mijn favorieten. Het Krauser kofferrek dat je al hebt, past ook op de Yamaha. Je moet alleen de juiste bevestigingsbeugels hebben en dan is het geen probleem. Zelf heb ik jarenlang gereden met een XJ 750 F met Krauser rek en koffers. Als je met mij de bevestigingssteunen van de CX 500 E wil ruilen voor een paar passende beugels, hoef je alleen nog maar de koffers te zoeken. Dus het rek niet verkopen! Groeten, Henk
Veel dingen in het leven zijn zo eenvoudig, dat veel mensen er moeite mee hebben.....

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 nieuwe verlaagd zadel en complete kofferset

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 1 [ Andre Post ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven