Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

Bagagerek

 
Schrijver Johan de Vries
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 4 jan. 2007 20:27 | Aangepast door: Johan de Vries 
Ik heb het bagagerek van mijn custom te koop staan; het is te zien in de showroom onder de customs op 86. Hier zitten de richtingaanwijzers hoog gemonteerd, laag behoort ook tot de mogelijkheden. Voor 25 euro wisselt deze bagagedrager met steunen voor zijtassen van eigenaar.

Johan
Honda CX 500 Custom 1984

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 5 jan. 2007 16:38 
Hallo Johan,
Kun je mij de bevestiging van de koffers mailen? (foto).Ook graag de afmeting overdwars en hoogte van het rechthoekige gat waar de koffers ingehaakt worden.Ik heb koffers zat, maar ze passen niet op mijn bestaande rek.
Gr. Henk
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver Johan de Vries
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 7 jan. 2007 13:22 | Aangepast door: Johan de Vries 
Inmidels is het bagagerek via Marktplaats verkocht. Helaas had ik er maar één. Er bleek toch wel belangstelling.
Johan
Honda CX 500 Custom 1984

Schrijver MAST

Moderator 
#4 | Geplaatst: 7 jan. 2007 14:06 
kijk hier voor het bagagerek van Johan.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver cx500e
Gast 
#5 | Geplaatst: 22 jan. 2007 22:37 
Volgens mij heb ik nog een Krauserkofferrek K1 liggen die op mijn cx500e zat. De koffers hebben een aanrijding van achteren niet overleefd maar kofferrek is volgens mij nog prima. Kan voor digi foto's zorgen.
Groet
Bert Kremer
e.kremer1@chello.nl

Schrijver broek
Gast 
#6 | Geplaatst: 31 jan. 2007 14:40 
cx500e
Hallo Bert,

ik heb wel interesse in het bagagerek,kun je een foto mailen en verdere gegevens van je.

groet,Broek

Schrijver cx500e
Gast 
#7 | Geplaatst: 1 feb. 2007 00:22 
broek
Hierbij wat foto's van het rek.
Ik woon in Spijkenisse vlakbij Rotterdam. Mijn e-mail adres staat hierboven als je geinteresseerd nog bent kun je ook rechtstrees mailen.

Groet,

Bert Kremer

Schrijver cx500e
Gast 
#8 | Geplaatst: 1 feb. 2007 00:28 
Helaas s het niet gelukt om een foto te plaatsen. Mail me even rechtstreeks op mijn e-mail e.kremer1@chello.nl dan kan ik een reply sturen met de foto's.


Groet,

Bert Kremer.

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Bagagerek

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven