Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

Gevraagd: zijkap CX650 E

 
Schrijver Marco308
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 5 jan. 2007 14:55 | Aangepast door: Marco308 
Nu ben ik gisteren even een rondje gaan rijden en ben ergen op de snelweg (heel slordig) mijn linker zijplaatje verloren, en zonder kap zit mijn accu toch wel iets teveel in het zicht. Wie o wie heeft nog een witte zijkap voor mijn cx650e liggen?

Schrijver Marcel Gosselink

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 5 jan. 2007 15:43 
Kijk even op www.woesthoff.nl een motorsloperij in Brummen (Hazenberg 16). Telefoon: 0575-560015. Die heeft veel, ook op CX-gebied. Ik slaag daar vrijwel altijd.

Groet Marcel
Wat is CX rijden toch heerlijk...vooral na weer eens een paar uurtjes sleutelen :-))

Schrijver ikke
Gast 
#3 | Geplaatst: 6 jan. 2007 00:45 
En als je dan toch in brummen bent kom je bij mij koffie drinken. Want ik heb ook een witte cx 650 e. Bij woesthoff gekocht vorig jaar. Showroom nummer 47.

Schrijver ikke
Gast 
#4 | Geplaatst: 6 jan. 2007 00:46 
sorry nummer 46

Schrijver Marco308
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 10 jan. 2007 19:49 
woesthoff had helaas niks meer, alleen rechterdeksels. heb al een rondje motorslopers gebeld maar nog niks kunnen vinden. dus als iemand nog wat weet, ik word er een beetje verdrietig van ;-)

Schrijver Haapee
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 11 jan. 2007 21:55 
Marco,

Als je kunt leven met een kap van een 500 E die je dan zelf even moet kleuren zodat ie bij de 650 past, kan ik je wel helpen. Ik heb ze in rood en zwart en ik geloof dat ze precies helzelfde zijn van model en afmeting. Mail even naar: haapee@orange.nl om verder af te spreken over ophalen of toezenden en de prijs.

groeten, Henk
Veel dingen in het leven zijn zo eenvoudig, dat veel mensen er moeite mee hebben.....

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Gevraagd: zijkap CX650 E

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven