Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

Te Koop: Mooiste CX500 van NL!!

 
Schrijver Han Korteland
Gast 
#1 | Geplaatst: 10 jan. 2007 10:12 
Afgelopen jaar is mijn CX500 Motor Van De Maand geweest op deze site, je kan hem nog bewonderen onder nummer 67 in de Showroom!
Mocht je serieus interesse hebben, dan kan je me bellen op 0654628233

Schrijver cxlover75
Gast 
#2 | Geplaatst: 10 jan. 2007 12:18 
Hallo,

ik heb je motor gezien! Wat een schitterende machine. Zo te zien je ben je echt een liefhebber. Ik ben zeer geinteresseerd en wil dan ook een vast bod van 375,- uitbrengen. Wel snel reageren svp!
groeten,
cx-lover75

Schrijver Hans

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 10 jan. 2007 12:28 
Ik zou het liever duiden als "een mooie CX te koop". Dan doe je ook andere liefhebbers niet te kort.
Kijk ik in de showroom dan zie ik nog veel meer heeeeele mooie CX'en!

Succes met de verkoop; het uitgebrachte bod lijkt mij voor een macnine in die conditie toch wel zeker € 1000,-- te laag.
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver desnijders
Gast 
#4 | Geplaatst: 13 jan. 2007 18:55 
Hallo Han,

Wil je me even mailen wat je prijs is voor je cx 500.
Je mag me ook bellen.
Eigenlijk ben ik op zoek naae een uitvoering met volledige kuip en koffers, maar wie weet kan dat er naderhand opkomen.
groet
André

Schrijver cx500e
Gast 
#5 | Geplaatst: 22 jan. 2007 22:31 
Hallo Andre,

Ik heb mijn CX500e in onderdelen te koop aangeboden. Inmiddels is het motorblok weg maar ik heb nog een volle kuip met geintegreerde koplamp en richtingaanwijzers liggen. De ruit ervan is splinternieuw en de beugels moeten gespoten worden. De kleur van de kuip (Schurgers) is donkerrrood en kan nog in elke gewenste kleur gespoten worden. Speciaal voor CX500e. ALs je belangstelling hebt kan ik zorgen voor digi foto's en mailen. Je kunt de volle kuip krijgen voor €.100,-.
Groet en succes,

Bert Kremer (e.kremer1@chello.nl)

Schrijver nicohebbes
Gast 
#6 | Geplaatst: 23 jan. 2007 23:46 
Hallo allemaal ik zag bij Theo en Dianne zo'n mooie Minniatuur staan wie weet waar die nog te koop zijn.

Nico

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Te Koop: Mooiste CX500 van NL!!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven