Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

cx500e bwjr 84 in onderdelen

 
Schrijver cx500e
Gast 
#1 | Geplaatst: 14 jan. 2007 23:35 | Aangepast door: cx500e 
Ik was van plan hem zelf op te knappen maar helaas moet ik ivm gebrek aan tijd mijn cx500e (geheel compleet maar in onderdelen met volle kuip en kofferrek) opruimen. Evt zijn ook losse onderdelen beschikbaar, zoals wielen met remschijven en voorzien van hagelnieuwe banden (krap 100 km mee gereden), framewerk, voor- en achtervork, tank - zijkappen, zadel (beschadigd maar met vervangingshoes van Motozoom goed te repareren) uitlaten balanspot (prima staat), motorblok (voorzien van nieuwe nokkenasketting). Neem contact op via mail en vermeld wat je zoekt en laat je telefoonnummer achter, dan neem ik zo snel mogelijk contact op. E-mailadres is e.kremer1@chello.nl woon in Spijkenisse in Zuid-Holland. Groetjes

Schrijver cx500e
Gast 
#2 | Geplaatst: 22 jan. 2007 22:26 
Inmiddels is het motorblok verkocht en ik zit nog op een reactie te wachten van iemand die interesse had in het Krauserkofferrek. Op verzoek kan ik nog digitale foto's verzorgen.

groetjes Bert Kremer.

Schrijver ivokim
Gast 
#3 | Geplaatst: 24 jan. 2007 09:48 
Bert,

Heb je toevallig nog de CDI-unit?

Gr Ivo

nulzes 21574633

Schrijver cx500e
Gast 
#4 | Geplaatst: 10 maart 2007 15:18 
Sorry voor mijn zeeeeeer late reactie Ivo,

Ik lees het bericht nu pas. Als je nog interesse hebt heb ik eventueel de CDI unit nog voor je.

Groet,
Bert

Schrijver Wilkat
Gast 
#5 | Geplaatst: 11 maart 2007 12:05 
Hoi Ivo/Bert,
Volgens mij heeft een Cx 500 E net als een GL 500 een transistor ontsteking en dus geen CDI.

Groet,

Wilfred.

Schrijver cx500e
Gast 
#6 | Geplaatst: 11 maart 2007 18:05 
Hoi Wilfred/Ivo,

Ik heb het nog even nagekeken en het lijkt erop dat Wilfred gelijk heeft. In het Handboek "Motorfiets Techniek betreffende Reparatie en onderhoud aan alle types cx/gl500&650 V-Twins tot 1986" uit de serie Peters Motorboeken, had ik gelezen bij ontstekingssysteem. Alle CX500 typen, CX500 c (behalve 1982) en CX500 D modellen CDI Capacity Discharge Ignition en ale overige modellen Transistor ontsteking. Hier was ik vanuit gegaan bij mijn eerdere bericht. Bij het nakijken van de motor zelf blijkt het conform het betreffende hoofdstuk in het boek toch dus transistor ontsteking te zijn welke achter het linker deksel verstopt zit. Excuses voor de verwarring.

Schrijver cx500e
Gast 
#7 | Geplaatst: 11 maart 2007 18:10 
Er zijn trouwens nog steeds onderdelen van mijn motorfiets verkrijgbaar hoor. Zoals een volle kuip, ook te zien in de showroom op een van de motoren die daar staan, Krauser kofferrek, twee wielen met splinternieuwe banden maat 100 voor en 120 achter, verder nog een dubbele klok, voorvork, zijschilden, tank (met deukje), Zadeleind kap met deksel, achterbrug met veerelement... foto's leverbaar.

Schrijver Folkert
Gast 
#8 | Geplaatst: 29 maart 2007 10:40 
Hoi, Fotootje van de kuip en wat is de prijs ongeveer ?

Schrijver cx500e
Gast 
#9 | Geplaatst: 31 maart 2007 16:29 
Ik weet niet hoe ik een foto hierbij kan plaatsen, maar er staat een advertentie op Marktplaats met een geleende foto. Die beeld in ieder geval de Kuip af zoals hij in volledige staat is. Ga naar Marktplaats en zoek op adverteerder 'Bert Kremer', dan kom je vanzelf de ad tegen mbt de CX onderdelen.
Anders even je eigen e-mail sturen aan e.kremer1@chello.nl dan krijg je een reply met foto.
Groetjes,

Bert

Schrijver MAST

Moderator 
#10 | Geplaatst: 31 maart 2007 17:04 
De advertentie is hier te zien.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver cx500e
Gast 
#11 | Geplaatst: 31 maart 2007 22:53 
Oké bedankt, er zijn altijd mensen die handiger zijn met dit soort gedoe..

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 cx500e bwjr 84 in onderdelen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven