Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

cx 500 gekocht

 
Schrijver desnijders
Gast 
#1 | Geplaatst: 1 feb. 2007 12:26 
Hallo Allemaal,

De afgelopen maanden zijn Theo Jansen en ik een paar keer op pad geweest om een cx 500 te bekijken en eventueel aan te kopen.
Een paar weken geleden is dat in Brummen gelukt en de motor staat nu nog even bij Theo. Op een paar punten wordt de fiets nog onder handen genomen. Ik ben erg verguld met de hulp die Theo geeft, want hij heeft de nodige kennis, die ik niet heb, ruimschoots in huis!
En het is ook erg gezellig
Omdat de motor bij mij niet binnen kan staan ben ik op zoek naar een goede motorhoes.
Ook moet er nog een goede druppellader.
Tenslotte wil ik bij het Krauser kofferrek nog het topkofferplateau hebben om b.v. de tent en de slaapzakken op te kunnen binden.
Dus, als iemand één van deze dingen nog heeft(niet de tent en slaapzakken; die heb ik al) en niet meer gebruikt, dan wil ik het graag van je overnemen.
groet,
André Snijders

Schrijver Marcel Gosselink

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 1 feb. 2007 12:45 | Aangepast door: Marcel Gosselink 
Beste Andre,

Gefeliciteerd met de aankoop. Ik hoop dat je heel veel rij-/ en toch ook knutselplezier van je CX mag hebben. En ik weet zeker dat dit gaat lukken; mij lukt dat al 16 jaar!

Marcel
Wat is CX rijden toch heerlijk...vooral na weer eens een paar uurtjes sleutelen :-))

Schrijver Lemmy
Gast 
#3 | Geplaatst: 1 feb. 2007 19:43 
Ik heb helaas geen topkofferrek voor je.

Niettemin ook namens mij van harte met je aankoop!

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 1 feb. 2007 20:35 
Hallo André,

Gefeliciteerd met je aankoop!! Ik hoop dat je er veel plezier mee zult beleven.
Ook ik heb geen van de gevraagde items, maar dank zij het internet is een goede koop nooit ver weg. Ik heb een druppellader van Optimate voor €49,- gezien. Volgens mij kan je er de rest ook vinden. Jammer dat je in Brummen hier niet bent wezen kijken.

Suc6, Roelof.
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver hejo
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 2 feb. 2007 03:23 
gefeliciteerd andre met je cx
zeg ik heb een druppellader van de lidel kost 7,95 ,ben er zeer te vreden over,dus je moet dat wel de folder van de lidel in de gaten houden

Schrijver cowboy
Gast 
#6 | Geplaatst: 2 feb. 2007 10:04 
Gefeliciteerd met je aankoop.
Ik heb ook sinds kort een cx.
Heb er nog geen rij plezier van gehad maar wel knutselplezier.
Ik hoop dat je er veel plezier aan zal beleven.

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 cx 500 gekocht

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven