Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

Zadel gezocht CX a

 
Schrijver Ton Oostveen
Gast 
#1 | Geplaatst: 1 feb. 2007 14:03 
Het dek van mijn zadel begint te scheuren:( Ik overweeg een neiuwe overtrek maar een ander zadel is ook welkom. Wie heeft er nog een goed zadel liggen voor mijn oer cx, wel een "prettig zittend" prijsje a.u.b.

Alvast bedankt!

Ton Oostveen

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 1 feb. 2007 16:40 
Hallo Ton, probeer deze advertentie op
marktplaats eens. Of koop een nieuw overtrek bij Motozoom (of Louis in Duitsland).
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver ben bons

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 1 feb. 2007 18:33 
Stuur een mailtje naar zjefko hij repareerd zadels bij mij ook gedaan prima werk en niet duur.

Zjefko@wanadoo.nl.

Schrijver mustangpp59
Gast 
#4 | Geplaatst: 2 feb. 2007 22:10 
bekijk mijn reactie op het prikbord, vandaag geplaats. Misschien is het iets

Schrijver Ton Oostveen
Gast 
#5 | Geplaatst: 2 feb. 2007 23:54 
Bedankt voor de reakties, het blijkt dat er bij ons in het dorp een adresje is die zadels opnieuw bekleed, ga morgen even kijken.
Mustang, bedankt voor je reaktie maar ik heb geen plek voor nog meer onderdelen, succes met de verkoop!

Groeten,
Ton

Schrijver dave01011968
Gast 
#6 | Geplaatst: 3 feb. 2007 09:46 
Dave hier ik heb een nieuwe zadelovertrek gekocht voor mijn GL500 bij motozoom via internet dus incl.verzenden was ik 45 euro kwijt maar dan is je zadel werkelijk weer als nieuw inclusief sticksels en perfecte pasvorm Ze hebben deze overtrekken ook voor de CX Echt een aanrader wat mij betreft en makkelijk zelf te monteren Groetjes Dave

Schrijver dave01011968
Gast 
#7 | Geplaatst: 3 feb. 2007 09:47 
Dave hier ik heb een nieuwe zadelovertrek gekocht voor mijn GL500 bij motozoom via internet dus incl.verzenden was ik 45 euro kwijt maar dan is je zadel werkelijk weer als nieuw inclusief sticksels en perfecte pasvorm Ze hebben deze overtrekken ook voor de CX Echt een aanrader wat mij betreft en makkelijk zelf te monteren Groetjes Dave

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Zadel gezocht CX a

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven