Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

CX 500 E te koop.

 
Schrijver groodt
Gast 
#1 | Geplaatst: 2 feb. 2007 18:33 
Honda CX 500 E, 1984, km 83000, rood. In prima staat. Starten is lopen. Prima woon- werkverkeer motor. Prijs 950 euro. Recent volledige beurt gehad.

Ik heb de motor ongeveer 3 mnd geleden van een clublid overgenomen. De motor is te koop omdat ik wegens meevaller mijn BMW motor hobby weer kan oppakken. Motor gaat niet weg omdat er iets mee zou zijn. Alleen de snelheidsmeter is er mee gestopt.
Motor heeft een Schurgers kuip.
Krauser K1 koffers, 2 zijkoffers en een topkoffer, zitten op de motor. Deze zijn in zeer goede staat.
Bij deze motor krijg je gratis een CX 500 E die niet kan rijden erbij voor onderdelen.

CX500E_zijkant
CX500E_schuinvoor
CX500E_achter

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 3 feb. 2007 09:18 
Mocht diegene die deze mooie rode motorfiets willen kopen maar niet die CX500e er bij willen hebben, neem dan even contact met me op. Dan neem ik die wel over en zorg ik voor een vrijwaring. Wie weet kan dit helpen.
Groetjes marco becker
Tel 0321 312336
vleiegers veld 37
8256 GN
biddinghuizen.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver Haapee
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 10 feb. 2007 22:12 
Hoi Peter,
Omdat ik zelf al een rode 500 E bezit, wil ik die van jou niet kopen. Nou ja, eigenlijk ook weer wel, maar dan moet iemand anders mijn motor kopen... Wel heb ik een verzoek aan je. Wil je mij de foto's mailen die je van jouw motor heb gemaakt? Die van mij staat nu zonder kuip in de schuur, maar er komt ook weer een mooie Schurgers kuip op en de kofferset met rek ligt ook al klaar voor montage. Ook wil ik graag weten hoe de kuip op jouw motor precies is gemonteerd, want ik had de vorige keer zelf grote problemen omdat het tellerhuis tegen de binnenkuip aan schaafde. Dit wil ik nu zien te voorkomen. Verder als het kan ook een paar detailfoto's of schetsjes hoe het Krauser kofferrek op de juiste manier gemonteerd moet worden. Met name de preciese maten en vormen van de bevestigingsbeugels zijn belangrijk. Dan kan ik mijn motor eindelijk weer rijklaar maken. Mijn e-mail adres is: haapee@orange.nl
Groeten, Henk
Veel dingen in het leven zijn zo eenvoudig, dat veel mensen er moeite mee hebben.....

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 CX 500 E te koop.

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 4
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven