Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

Ruilen

 
Schrijver marcomazda
Gast 
#1 | Geplaatst: 6 feb. 2007 23:13 
Hallo,

Ik heb pas geleden een CX 500 E gekocht met kuip en koffer, Bwj `85 en loopt super ! Mooi ding en heb net al het onderhoud gedaan ! Zoals een nieuwe voorband, accu, olie,filter, rem olie..........buddy is helaas minder.

Hij doet het geweldig maar ik heb nog 10 andere motoren en met zijn kuip neemt deze teveel plaats in beslag ! Wie wil met mij ruilen tegen een CX c of een andere CX zonder kuip ( een ruitje of sport kuip zou wel kunnen).
Ook een type "A", "B" of "E" is welkom, moet wel een mooi en goed ding zijn net als de mijne ! Je kunt natuurlijk ook je cokpit tegen mijn kuip ruilen......

Foto via mail......

Schrijver Marcel Gosselink

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 7 feb. 2007 09:38 
Je hebt ruimte voor 10 motoren en dan past de CX er niet in vanwege zijn kuip(je)...!? Mijn oplossing is heel simpel: dan haal je die kuip er toch af.

Groet Marcel
Wat is CX rijden toch heerlijk...vooral na weer eens een paar uurtjes sleutelen :-))

Schrijver marcomazda
Gast 
#3 | Geplaatst: 7 feb. 2007 11:47 
Tja marcel,

Dat staat ook in de laatste zin...............( kuip ook te ruil tegen cokpit )
Maar ik had toen ik deze motor kocht ook eigenlijk een ouder type willen hebben.
Over ruimte gesproken, de meeste van mijn motoren zijn oudjes van DKW, MZ en Izh...... en met deze kuip neemt de CX de ruimte van 2 tot 3 mz`tjes weg, voorheen paste het net ! Het is ook maar een vraag, niets moet maar alles mag !

Ik dacht dat ik op deze manier iemand blij kon maken met een volledig uitgebouwd model of een nieuwer model, en ik had dan weer een oldtimer of een chopper ! Anders kom eens langs op een kopje koffie dan zie je wat ik bedoel.....

Groeten Marco

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 7 feb. 2007 13:30 
Tja Marco,

Ruilen ? Ik denk niet dat dat voor jou een erg goede ruil zou zijn.
Mijn CX van 1978 doet het goed, sinds er een nieuwe accu inzit, en de banden heb ik pas laten bekijken, en die waren ook nog redelijk, maar verder....

Kijk eens op m'n site, naar
mijn motorlog en stuur eens een foto'tje naar
versteegt AT zonnet.nl

Misschien dat we iets kunnen regelen, misschien ook niet.

Volgens mijn vrouw laat ik dingen half-afgemaakt liggen, en ook hier telt dat. Ik heb nog een los sportkuipje voor de CX, dat komt er dan bij...

Harmony,
Hans.
( veel goede plannen, maar ook veel slechte planning )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver marcomazda
Gast 
#5 | Geplaatst: 7 feb. 2007 19:44 
Foto`s zijn onderweg,

Leuke site trouwens !

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 7 feb. 2007 20:40 
Hoi Marco,

Misschien is het wat om jou CX500E te ruilen tegen mijn VT500C?
kijk ook maar eens op www.vanengelenhoven.net
misschien even een smal stuur erop zetten, anders kan je beter de CX kuip houden. ;-)

groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver marcomazda
Gast 
#7 | Geplaatst: 7 feb. 2007 23:05 
Hé Erik,

Leuk ding die Vt 500c maar kom je met die vloorboords nog wel de bocht om ? We moeten maar een keer mailen.... marco.mazda@home.nl

Ik zag dat je een maand geleden nog een vraag naar een swingarm gesteld hebt..............
Ik bouw er nu zelf een voor mijn span.....35mm zeer dikwandige pijp, een brug voor het wiel ( orgineel van een zijspan bwj`69 ) en een 2.75x15 inch wiel met grote remtrommel ( achterwiel Suzuki Savage ) en de naloop is op 2 plaatsen makelijk instelbaar ! Veren zijn bijna nieuwe Koni`s. Ik zit tot nu ongeveer op 200,- euro voor het materiaal.

Kun je zelf makkelijk doen, mits je weet wat de naloop moet worden.

Groeten Marco

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 10 feb. 2007 19:51 
Hey Marco,

Met de Floorboards kom je prima de bocht om, ze zitten op de zelfde hoogte als de originele voetsteunen.

Kan ik ook de originele wielen en remmen enzo gebruiken in de swingarm die jij bouwt? op de motor zitten nu al blokbanden. Het klinkt interessant. Zou jij het dus voor mijn span op maat kunnen maken?? Van naloop weet ik niet zo veel. Heb je ook foto's van eea? Ik hoor graag van je.

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver marcomazda
Gast 
#9 | Geplaatst: 10 feb. 2007 23:27 
Hé Erik,

Heb je al een mailtje gestuurt..............

Groeten Marco

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Ruilen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven