Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

gezocht: aftapschroef carburateurs

 
Schrijver MIOB
Gast 
#1 | Geplaatst: 27 feb. 2007 10:47 
De onze is volledig vergaan en daardoor lekt de linker carburateur behoorlijk. Heeft er iemand nog 1 over?

Schrijver edward
Gast 
#2 | Geplaatst: 27 feb. 2007 13:37 
Ik kan je niet helpen, maar er is vast wel iemand die nog een setje slechte carbs heeft liggen waarvan juist het aftapschroefje nog goed bruikbaar is. Anders: Op 15 april is er een onderdelenbeurs in Veghel (zie elders op deze site).

Succes,
Edward

Schrijver JosvanR
Gast 
#3 | Geplaatst: 27 feb. 2007 15:36 
zijn die niet gewoon nog te koop? kost wellicht net zoveel als de verzendkosten of de peut die je oprijdt om hem op te halen. (mocht dat niet zo zijn dan heb ik er nog wel eentje liggen).

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 27 feb. 2007 17:52 
Waar moet je vandaan komen? Ik vraag dit omdat ik voorlopig niks meer op stuur.

Maar ik heb het een en ander nog wel liggen.

Tel 0321 312336
Vliegersveld 37
8256 GN
biddinghuizen
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 27 feb. 2007 18:36 
MIOB
Als je wat nodig hebt vertel ons dan waar je woont ,je weet maar nooit wie er bij jou in de buurt woont
ouwe-jan die iedereen wilt helpen
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver MIOB
Gast 
#6 | Geplaatst: 28 feb. 2007 16:38 
Iedereen bedankt voor de reacties!

Ik ben nčt verhuisd naar Utrecht en heb daar nog geen goede onderdelenwinkel kunnen vinden en alles moet ook nog op een studentenbudget.....

Biddinghuizen is net te ver voor mij (de CX500 rijdt dus niet). Jammer.

groet,

Michiel

Schrijver JosvanR
Gast 
#7 | Geplaatst: 28 feb. 2007 21:38 
Ik vraag me af: hoe kan dat ding zijn vergaan? Het is een metalen onderdeel met een O-ring dus alle kans dat alleen de O-ring is vergaan. Kijk daar eerst eens naar. Kijk eens op dit plaatje. Vreemd genoeg is de aftapschroef niet los verkrijgbaar maar zo'n O-ring kun je overal kopen.

Schrijver MIOB
Gast 
#8 | Geplaatst: 1 maart 2007 16:32 
De aftapschroef loopt to in een punt en die is bij ons echt helemaal weggerot, dus het ligt niet aan een Oring. Ik heb het geprobeerd op te lossen met vloeibae pakking, maar dat lata naar verloop van tijd weer los (logisch).

Marcobecker: zou je ook bij vooruitbetaling niet dat schroefje willen opsturen?

mvg,

Michiel

Schrijver MIOB
Gast 
#9 | Geplaatst: 5 maart 2007 12:27 
Niemand? :(

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 gezocht: aftapschroef carburateurs

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 1 (verborgen: 1)
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven