Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

BALEN, BALEN, BALEN....

 
Schrijver burti
Gast 
#1 | Geplaatst: 5 maart 2007 22:31 
Hallo forumleden,
Wat me nu gebeurd is; rijdt ik vanavond met mijn pas geheel gerestaureerde CX 500 A naar collega CX vriend, loopt ie vast!! hoe is het mogelijk!! ik heb er de laatste vijf maanden aan gewerkt (in deeltijd natuurlijk, maar toch) en was nét klaar, gebeurd zoiets. Ik heb via de site heel wat onderdelen gekocht en ben dus niet van plan het bijltje erbij neer te gooien. Mijn vraag is dus een bekende: wie heeft er voor mij een goed lopend blok te koop(voor niet al te veel geld natuurlijk) mijn CX is er een uit 1978. wie heeft er iets in de aanbieding!!!

Groetjes Bart

ps. liefst in de buurt van Maastricht, als dit mogelijk is.

Schrijver Ray
Gast 
#2 | Geplaatst: 5 maart 2007 23:53 | Aangepast door: Ray 
Is het vastloperavond vanavond ofzo"?
Jeetje wat een ellende!
Succes met het vinden van een blok!
Groeten
Ray ( die alleen mentaal wel eens vastloopt...)

Schrijver burti
Gast 
#3 | Geplaatst: 6 maart 2007 00:19 
dank je Ray, ik heb trouwens nog gereageerd op jouw advertentie

Schrijver Ton Oostveen
Gast 
#4 | Geplaatst: 6 maart 2007 09:03 

Schrijver MAST

Moderator 
#5 | Geplaatst: 6 maart 2007 14:05 
Hallo Ton, je kan je bericht zelf aanpassen. Als je een link plaatst, krijg je na de URL twee haakjes te zien. BV;
...........][/url] tussen die twee rechthoekige haakjes zet je de tekst die je op het prikbord wil laten zien. (dan zie je dus die hele lange tekst van marktplaats niet meer.)
voorbeeld2;
cx motorblok op marktplaats
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Ton Oostveen
Gast 
#6 | Geplaatst: 6 maart 2007 14:15 
Marcel bedankt voor de tip, ik zal het voortaan toepassen.

Ton

Schrijver HansD
Gast 
#7 | Geplaatst: 6 maart 2007 14:39 
Hallo Bart,

Tot nog toe heb ik nog geen ervaring gehad met vastlopende blokken. Ik heb echter wel recentelijk een CX blok gerestaureerd, inclusief de rest van de motor en volgens mij op een goede manier.

Ik weet natuurlijk niet hoe ernstig de schade is aan het blok en wat de algehele staat hiervan was -voordat de vastloper toesloeg- maar misschien loont het zich om er eens naar te kijken... of er iets aan te doen is.

Ik ben woonachtig in Born (Limburg) dus dat is in de buurt.

Laat maar eens wat weten als je interesse hebt.

groeten Hans

Schrijver Ray
Gast 
#8 | Geplaatst: 6 maart 2007 15:28 
Burti,

Lees je mail, ik heb je zojuist een mail gestuurd over de 650E

Groeten,
Ray ( die weet dat ook slechte gebeurtenissen ergens goed voor kunnen zijn)

Schrijver hejo
Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 6 maart 2007 18:20 
heb nog wel een goedlopend blok liggen,moet je alleen de dynamo even over zetten,want die is niet goed meer,dit blok mag je hebben voor 100 euro,zonder carb

groetjes hejo

Schrijver burti
Gast 
#10 | Geplaatst: 6 maart 2007 22:27 
Hallo Hans, bedankt voor je aanbod, maar aan dit blok is niks meer te doen, en dat ga ik ook niet meer doen. ik heb de CX van een oudere kennis van mij gekocht, en die kon me vertellen dat de nokkenas al eens was op gefreesd en dat er ook iets aan de kruikas was gedaan. Ik vermoed dat dat er toch een beetje amateuristisch mee omgesprongen is, ondanks de goede bedoelingen. ik heb nog een blok liggen en ga proberen of dit goed is. in ieder geval toch bedankt voor je aanbod.
Groetjes Bart

Schrijver Eldon
Gast 
#11 | Geplaatst: 19 maart 2007 20:35 
Wellicht heb ik iets leuks in de schuur liggen voor je, bel me eens en dan praten we verder.

Eldon, die nog een paar onderdeeltjes teveel heeft
06-45488751

Schrijver sjummert
Gast 
#12 | Geplaatst: 31 maart 2007 23:58 
hallo,
ik heb een gl 500 blokje staan!
blok is goed lopend weg gezet,er moet alleen een nieuwe achter deksel pakking in gezet worden!!

75 euro mag het komen halen in schimmert!

groet dennis

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 BALEN, BALEN, BALEN....

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 1 [ MAST ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven