Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

GL500D (silverwing)

 
Schrijver dave01011968
Gast 
#1 | Geplaatst: 10 maart 2007 19:36 | Aangepast door: dave01011968 
gl500d

Schrijver Floris
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 10 maart 2007 21:22 
Als ik me niet vergis, is dat de Silverwing die je in een afbraakloods hebt gevonden. Gratis en voor niets.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver dave01011968
Gast 
#3 | Geplaatst: 10 maart 2007 21:39 
Juist dat is hem alleen zit er nu een verse kuip op en een andere tank en een nieuw zadelovertrek en een complete andere prolink systeem met schokbreker een ander stuur en ander voorremcilinder andere remklauwen verse olie nieuwe bougies Ook allemaal gevonden (maar niet gratis voor nix)

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 10 maart 2007 22:12 
Och, 350 Euro is een zeer schappelijke prijs voor een Silverwing waar nog wat aan te sleutelen valt. Kan best een goede deal zijn.

Success met de verkoop.

Wouter
(Die helaas te ver weg woont en al veel teveel in de garage heeft staan/liggen)
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 11 maart 2007 00:39 
Binnenpoten laten chromen & slijpen, balhoofdlagers...Voor €180,= moet dat te doen zijn. Heb je een prima motor aan. Helaas is mijn garage (over)vol!
Suc6, Roelof.
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver dave01011968
Gast 
#6 | Geplaatst: 11 maart 2007 10:00 
Moet voor minder ook wel kunnen Balhoofdlagers staan op ebay vanaf 19euro (nieuw konish met lagerschaal) en een paar tweedehands voorpootjes?? Persoonlijk vind ik deze GL500 een heele fijne motor maar hij heeft voor mij net te weinig vermogen Ik heb om die reden een 650 gekocht Nog niet schokkend maar vooral op de snelweg doet ie het toch even makkelijker

Schrijver Floris
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 11 maart 2007 10:53 
Voor wie in deze Silverwing geinteresseerd is: er staat een fotootje in de Showroom (GL500, nummer 41). Veel succes!
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver dave01011968
Gast 
#8 | Geplaatst: 11 maart 2007 11:42 | Aangepast door: dave01011968 
..

Schrijver gompie

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 11 maart 2007 17:02 | Aangepast door: gompie 
Ik denk dat Dave niet op de hoogte is van de juiste functie van dit CX-forum en haar forum leden...
Mijns inziens had je ook je motor op een wat onbehulpzame manier te koop aangeboden.
Onze bibliodrommedaris herstelt voor ons altijd (op internet en in het echt) dingen die niet duidelijk worden weergegeven.
Ik (in ieder geval) ben er bloid mee.
Lopen twee dommedarissen door de woestijn, zegt de ene tegen de andere: "Nou, hier zijn ze goed aan het strooien geweest...!"
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 11 maart 2007 18:41 
WE moeten wel voor die BIBLIODROMMEDARIS op gaan passen
zal van de week eens kijken of hij alles weet
Ouwe_Jan die wat aan hem kwijt moet ZZZZZZZZZZ Swart
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver dave01011968
Gast 
#11 | Geplaatst: 11 maart 2007 20:05 
Misschien zie ik het inderdaad verkeerd in dat geval mijn verontschuldigingen maar als mensen ongevraagd elkaars koopwaar of handel gaan verstieren word ik daar kribbig om Ik heb de silverwing inderdaad een tijd geleden gevonden Maar ondertussen heb ik er ook een hoop tijd liefde en geld in gestoken zoals ik al beschreef ongeveer 350 euro en ik heb de fiets van een wrak veranderd in een leuke silverwing die naar behoren funktioneerd maar schijnbaar mag ik na alle kosten en werkzaamheden die ik eraan heb gehad hem niet te koop aanbieden omdat ik hem ooit gevonden heb Ik dacht hem hier aan te bieden omdat ik er van uit ging dat er hier liefhebbers voor dergelijke motorfietsen waren en ik er misschien iemand een plezier mee zou kunnen doen Ik zit niet aan dit forum vast om mijn GL kwijt te raken en zeker niet voor wat ik er voor vraag En dan de (ongevraagde) verwijzing naar de showroom Tja zo zag hij er ooit uit Volgens mij staat het zelfs in het verhaal Inmiddels staat hij dus weer normaal op zijn wielen geen vastgeroeste prolink meer en een nieuwe schokdemper achter er zit een andere kuip op en een andere tank een nieuw zadeldek voor en achter enz. enz. Hij blijft van 1982 en zal ook nooit meer een nieuwe worden Dat is een beetje het verhaal Goed mijn advertentie is hier dus verwijderd omdat ik toch wat teleurgesteld ben in bepaalde reakties Maar verder lig ik er niet wakker van Het blijft een forum natuurlijk Tot nog toe heb ik de verhalen altijd vrolijk gevolgd en dat zal ik ook zeker blijven doen Alleen met dit onderwerp ben ik klaar (tenzij er natuurlijk weer nieuwe reakties op komen) Overigens ben ik nog wel zo sympatiek geweest om mijn reaktie op floris zijn reaktie te verwijderen Ik heb nog altijd met iedereen het beste voor groetjes Dave

Schrijver startweer
Gast 
#12 | Geplaatst: 11 maart 2007 20:11 | Aangepast door: startweer 
Oké, dat is het risico van dit forum: voor je het weet ontstaan er misverstanden. Fijn dat je even laat weten wat je stoorde Dave! En heel correct van je dat je je reactie op Floris' reactie hebt verwijderd. Mensen die hun vergissingen toe kunnen geven, dat zijn de groten.
En we leven (lezen) nog lang en gelukkig.

Gea

Schrijver Guernica
Gast 
#13 | Geplaatst: 20 maart 2007 17:03 
Hey Dave,

Niet aan tillen. Misverstandje dus...
Is hij uiteindelijk al verkocht?
Ik heb wel interesse, heb nl identiek dezelfde.

Daniël (Be)

Schrijver dave01011968
Gast 
#14 | Geplaatst: 20 maart 2007 18:02 
misverstandje ?Nou ja in ieder geval zijn naar aanleiding van dit forum bij mij de stoppen doorgeslagen en heb ik de wing de huiskamer in gesleept en er een grote kist gereedschap naast gezet En onder het genot van een biertje ............................ Afijn jullie zien het resultaat waarschijnlijk wel verschijnen in de showroom onder de rubriek : specials Voorlopig is hij dus even niet meer te koop (sorry) Dave

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 GL500D (silverwing)

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 1 [ Andre Post ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven