Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

Motorblok en meer over, dus te koop

 
Schrijver Eldon
Gast 
#1 | Geplaatst: 19 maart 2007 12:07 
Verleden Jaar bij mij in Amersfoort een onderdelendag georganiseerd, groot succes.
Wel nog "een paar dingetjes" achtergehouden, omdat ik in de veronderstelling was ze nog wel eens nodig te hebben.

MAAR.

CX-en blijven gewoon rijden, dus ik heb het niet meer nodig en wil er vanaf. Bij elkaar meer dan een complete motorfiets. Ik heb er gewoon geen tijd voor. En dan heb ik er al 2 rijdend staan, dus genoeg is een keertje genoeg.

Hieronder een paar highlights met prijzen

- Compleet Custom frame nieuw gespoten, belasting vrij 150,-
- Compleet lopend motorblok 125,-
- Dempers, per set 40,-
- Originele nagenoeg NIEUWE balanspot (dus geen dwarsstuk) 75,-
- Wielen, uitlaatbochten, CDI-units, remschijven, cardans, kappen, tellers, radiateurs , etc...

Je mag natuurlijk ook de complete CX-inhoud van de schuur meenemen
In dat geval maken we het af op 400,-

Bij interesse gewoon ff bellen naar 06-45488751.

Groeten,
Eldon

Schrijver Hein Mulders
Gast 
#2 | Geplaatst: 25 maart 2007 22:25 
Hoi Eldon, ik zoek nog een redelijke tank in blauwe uitvoering en een achetrwiel , omgedraaide comstar in zwart.

groetjes
Hein

Schrijver Eldon
Gast 
#3 | Geplaatst: 29 maart 2007 10:39 
Hein,

Ik heb een gewone blauwe tank liggen, welke je wel even opnieuw moet spuiten. Voor een Custom heb ik een knappe tank in een rrod/paarseachtige kleur(vraag niet welke kleur, want ikben kleurenblind als een kanarie in het donker)
Een achterwiel heb ik alleen voor de custom liggen.

Groet,
Eldon

Schrijver Yuri
Gast 
#4 | Geplaatst: 31 maart 2007 22:37 
Best Eldon

Ik lees dat je nogal wat onderdelen hebt. Zitten daar misschien ook de achterveren van een custom bij (ik had begrepen dat die lager zijn dat die van de cxA??)

groet Yuri

Schrijver Eldon
Gast 
#5 | Geplaatst: 3 april 2007 07:36 
Ik begin inmiddels al wat leeg te raken maar ik heb nog 2 sets achterveren liggen voor de C

Schrijver Yuri
Gast 
#6 | Geplaatst: 3 april 2007 15:53 
Zijn die idd lager dan de veren van een gewone cx uit 78 en zo ja wat moeten ze kosten?

Schrijver Eldon
Gast 
#7 | Geplaatst: 3 april 2007 16:16 
Yuri,

Ik blijk zelfs meerdere sets te hebben en ik heb een CX uit 79 en CX-C uit 1981 voor de deur staan, dus je kan ze gewoon lekker passen. Kom gewoon kijken, in het ergste geval kom je voor niets deze kant op. Anders heb je voor 25,- een paar veren te pakken.

Groet,
Eldon

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Motorblok en meer over, dus te koop

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven