Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

gezocht: achterbrug cx500 '81

 
Schrijver Dammes
Gast 
#1 | Geplaatst: 26 maart 2007 16:26 
hallo allemaal, ik ben met spoed op zoek naar een achterbrug van een 81-er cx500. Ik gebruik hem om naar m'n werk te rijden en nu staat hij stil! Ik dacht even snel mijn achterwiellagers te vervangen maar toen het wiel eruit was schrok ik me kapot! De achterbrug is finaal weggerot, nog een paar ritjes en ik was er doorheen gezakt. Ik snap nu waarom het zo'n zwabberaar aan het worden was. dussss, iemand een brug over? Ik woon in delft. Mail even of bel even 0618015447

groet,

Dammes

Schrijver Floris
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 26 maart 2007 16:53 
Ik heb in mijn garage in Amstelveen nog een roestvrije achterbrug voor het standaard model CX500 liggen. Indien belangstelling even mailen: floris@hondacx500.com
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver cmtheman
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 26 maart 2007 17:11 
ik heb ook nog wel een achterbrug liggen voor een cx500 standaard model, is zwart met wat lichte roest erop (niet door), mail maar bij interesse
ex-cx, huidige cb1300A

Schrijver Dammes
Gast 
#4 | Geplaatst: 27 maart 2007 18:03 
hartelijk bedankt voor de reacties. Ik heb hem uiteindelijk opgehaald bij Floris. Nog bedankt voor alle tips. Hij zit eronder en hij rijdt weer in een rechte lijn! (en veilig) Ik heb fotootjes gemaakt en zal ze zoals beloofd proberen op de site te krijgen.

thanks,

Dammes

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 gezocht: achterbrug cx500 '81

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 1 [ MAST ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven