Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

Onderdelenbeurs GEVRAAGD

 
Schrijver Floris
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 31 maart 2007 18:14 
Ik kom naar de onderdelenbeurs en ik zoek: het binnenwerk (de honingraat) van een plastic radiatorkap voor een CX500 (1978). Een complete kap mag ook, hangt een beetje van de prijs af. Verder zoek ik staalflex remleidingen.

------------------------

Kom jij ook naar de onderdelenbeurs en zoek je een bepaald onderdeel?
Schrijf een reactie hieronder!
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 31 maart 2007 18:40 
Floris dat voorzet stuk heb ik voor jou hier liggen Compleet met honing raad of rechte spijlen
groeten ouwe-jan
maar ik kom niet naar de onder-beurs
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 31 maart 2007 21:12 
ik kom ook naar de onderdelen beurs en zoek de gaskabels of gaskabels met gashandel van een costum (mijn gaskabels zijn nu net iets te kort door een breder stuur)

cosmar (die hoopt op tijd wakker te zijn voor de onderdelenbeurs)
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver Lemmy
Gast 
#4 | Geplaatst: 31 maart 2007 21:21 
Vrees dat ik niet naar de beurs kan (15 april is mijn verjaardag en het is zo lullig als de gasten er wel zijn en ik niet...).

Wel jammer, want je komt er vast leuke dingetjes tegen. Ik ben in ieder geval nog op zoek naar een dash voor een CX500A. De 2 die ik heb vertonen allebei scheurtjes. Dash mag zonder tellers zijn maar moet absoluut schadevrij zijn.

Ook zoek ik nog de verchroomde pijp van de waterkoeling (die op het blok zit). Uiteraard in goed conditie.

En als iemand nog een originele tankdop (met kettinkje) heeft....

Schrijver Engeltje

Moderator 
#5 | Geplaatst: 1 april 2007 11:18 
Alvast gefeliciteerd Lemmy. Ondanks dat ik weet dat je iemand niet hoort te feliciteren ver voor diens verjaardag, schijnt ongeluk te brengen.

Maar goed, we zullen voor je kijken of er zo'n tankdop voor je in de 'aanbieding' ligt.

Je hoort van ons

Lieke
(die hoopt dat er voor haar Groene Draeck een tank ligt, omdat deze vervangen moet worden)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver puk
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 4 april 2007 21:30 
ik zoek nog een repair set voor de voorste remklauwen van een silverwing 650
greets puk
alles wat je zelf doet doe je meestal beter

Schrijver Floris
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 5 april 2007 00:12 
Gezocht (namens Ouwe Jan die op 15 april in het buitenland is): een schakelpook voor een 650E.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver Lemmy
Gast 
#8 | Geplaatst: 5 april 2007 17:29 
Kleine verandering in de plannen....gasten komen de 14e. Da's mooi, kan ik dus toch naar de onderdelenbeurs ;))

Schrijver Lemmy
Gast 
#9 | Geplaatst: 7 april 2007 13:25 
Iemand nog een goed (lees: roestvrij) rempedaal voor een cx-a liggen?

Schrijver puk
Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 7 april 2007 17:49 
was er ook niet iemand met een voorraad veertjes voor de spiegels van de silverwing?? bij caroline haar silver zijn ze wat slapjes, indien er nog iemand heeft liggen, weten we het graag
greets puk
alles wat je zelf doet doe je meestal beter

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 13 april 2007 12:58 | Aangepast door: Hansv 
Ik kom net tot de ontdekking dat het stukje rubber, wat op de jiffy zit, er niet meer zit. Nou heb ik geen idee wat dat ding doet, maar ik wil het wel er weer op hebben.

Dus als iemand dat zondag op de onderdelendag bij zich heeft.....

Harmony,
Hans.
( wel vaker last met rubber )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Martien
Gast 
#12 | Geplaatst: 18 april 2007 19:50 
Hans,

Deze rubber is ervoor dat als de standaard uit staat en je gaat rijden eerst het rubbertje de grond raakt en ervoor zorgt dat de jiffy inklapt.

Martien

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Onderdelenbeurs GEVRAAGD

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven