Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

veertjes spiegels Gl 500 silverwing

 
Schrijver blondie
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 17 april 2007 19:48 
Veertjes voor kuipspiegels silverwing GL500 gezocht;
mijn spiegels zijn nog in perfecte staat doch leven een eigen leven tijdens het rijden, zodat het zicht niet zo denderend is!!
Please help me........................... hahaha
Groetjes Blondie

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 17 april 2007 21:37 
Hi Blondie.

Karl-Heinz heeft een keer van die dingen laten maken. Ik heb toen bestellingen opgenomen. Hij kon ze vervolgens niet meer vinden. Toen weer wel. Ik heb ze nu, maar weet niet meer wie er destijds besteld had. Ik moet nu wel even weer kijken waar ik ze heb gelaten. Ik laat het weten als ik ze heb gevonden.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver edward
Gast 
#3 | Geplaatst: 18 april 2007 07:59 
Hahaha, het staats sinds de intocht van Lieke en de kids best een beetje vol in huize Berends, dus eeeh, succes met zoeken Coen ;-)

Hé Blondie, jij had toch 4 spiegels, twee aan elke zijde? Anders moet je even contact opnemen met HonkieTonkie, die had een paar heuse badkamerspiegels in de aanbieding. Kun je niet alleen het verkeer in de gaten houden, maar ook meteen je lippen kleuren enzo...

Groetjes,
Edward

Schrijver Michaelr

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 18 april 2007 17:37 
Spiegeltje, spiegeltje, spiegeltje in het land, wie is het mooiste in het Belgische land?

In de auto wordt inderdaad de binnenspiegel, ookwel " make-Up" spiegel genoemd.
Dashboardkastje met lampje; Luxe beauty-case.
Vooral in de file, worden deze veel gebruikt door de dames, let maar eens op.

Maar goed, genoeg onzin, Coen, ik weet welke veertjes bedoelde, ben ik tegengekomen toen mijn motor omviel, ze liggen bij in de bovenste lade in de schuur, rechtsboven, achterin, achter de spullen van Lieke en de rest, weet ik haast zeker, is wel lang geleden, maar ze liggen er wel, achter het bier kan ook wel, maar dat is links onder achter de tweede koelkast, anders weet ik het niet.

groetjes

Michael (die ook veel spullen heeft op een iets wat groter oppervlakte in de garage, weet wel wat waar ligt, als je ex het niet heeft opgeruimd, dan moet ik ook zoeken)
Gl500 (RodeWoerd) GL650 (Puk) CX650E (Lammetje) CX500A
CX500E (Orca)

Schrijver blondie
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 19 april 2007 08:33 
Ik hoor het al, ik zal alweer geholpen worden door mijn vrienden uit het lekkere kaaslandje! haha
Coen, veel succes met de zoektocht, ik hoop dat het nog voor dit leven is..............
En Michael, inderdaad word een achteruitkijkspiegel hier in België ook een make-up spiegel genoemd maar ik zie me al rijdend op mijn silvermormel niet meteen mijn neus poederen.................... lol
Groetjes, Caroline

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 veertjes spiegels Gl 500 silverwing

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven