Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

dempers gezocht

 
Schrijver Daphne
Gast 
#1 | Geplaatst: 1 mei 2007 22:22 
Hallo, nadat ik mijn motor een tijdje heb uitgeleend (dom dom...) ben ik op zoek naar nieuwe dempers voor mijn cx500. Wie heeft er een extra (nog glimmend) paar in de garage staan?

daphne@hondacx500.com

Schrijver MIOB
Gast 
#2 | Geplaatst: 7 mei 2007 15:23 
hallo Daphne,

Bedoel je schokbrekers of uitlaten, beide heb ik nog voor je liggen, gebruikt, maar in zeer goede staat.

mvg,

Michiel

Schrijver Daphne
Gast 
#3 | Geplaatst: 17 mei 2007 20:33 
Hallo Michiel,
ik bedoel uitlaten - het achterste deel ervan (voor beide kanten).
Waar heb je ze liggen - misschien kan ik eens komen kijken? Groet en dank, Daphne

Schrijver MIOB
Gast 
#4 | Geplaatst: 17 mei 2007 21:55 
Heb je er haast mee?

Onze cx heeft een 2 in 1 Marshalldemper, die hebben we vandaag voor het eerst echt gehoord (we hebbend e cx min of meer in onderdelen gekocht) en ik wil er eerst even mee rijden voor ik zeker weet de orginele uitlaten te willen verkopen. Het nadeel is alleen dat ik over een week voor 4 weken naar Frankrijk moet voor mijn studie en ik heb niet genoeg tijd om hem voor die tijd rijdend te maken.

Schrijver Daphne
Gast 
#5 | Geplaatst: 18 mei 2007 22:26 
Nee - ik heb geen haast en ben een beetje aan het uitzoeken wat ik nodig heb voor de cx. Veel plezier en succes met de studie in Frankrijk!

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 dempers gezocht

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 1 [ hupypupy ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven