Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

Blauwe CX500 met volle Vetter kuip

 
Schrijver Eldon
Gast 
#1 | Geplaatst: 2 mei 2007 11:13 
Hoi mede CX-ers,

Omdat ik er te weinig op rijd zal 1 van mijn 2 cx-en moeten gaan verdwijnen. Daarom op zoek naar een nieuw baasje die wel tijd met haar door kan brengen.

Een blauwe CX met volle Vetter kuip, nieuwe banden, goede relatief nieuwe dempers, demperbevestiging aan de balanspot is wel dicht maar heeft wat werk, Motorblok verleden jaar heel veel geld in gestopt, maar is weer als nieuw. Lekke voorvork op dit moment, wordt vd week verholpen. Zou ik graag zo rond de 600 voor krijgen.

Heb ook een Compleet 2-componenten gespoten frame (alle onderdelen) met kenteken hangen in de schuur. Kost 75,-

En daarnaast een schuur vol met diverse onderdelen waar je mag komen uitzoeken als je de fiets besluit mee te nemen.

Bel me maar en we zullen kijken of we er iets mee kunnen. Ik zit in Amersfoort.

Groet,
Eldon 06-45488751

Schrijver e van middendorp
Gast 
#2 | Geplaatst: 25 aug. 2007 09:30 
Hoi eldon ,

is deze motor nog te koop ?

graag km st ,boujaar

e

Schrijver Eldon
Gast 
#3 | Geplaatst: 25 aug. 2007 21:22 
Ja hoor, motor is gewoon te koop en voorvork is inmiddels vervangen.
Zit blok van een cx-E onder uit 85 met ongeveer 65.000km
Verder algehele staan van de motor goed, balanspot heel, echter wel wat dun op de aansluitiong van de recent vervangen dempers. Verder gewoon een relaxte niet supermooie, maar ook zeker niet lelijke CX op nieuwe banden.

06-45488751

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Blauwe CX500 met volle Vetter kuip

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven