Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

honda cx 500 250 euro!!!

 
Schrijver agustafreak
Gast 
#1 | Geplaatst: 11 mei 2007 00:11 
goeden dag,, een mooie aanbieding al zeg ik het zelf,, wie mijn honda binnen een week op komt halen, mag hem voor 250 eutjes menemen, Ik vertrek volgende week weer voor 4 maanden naar amerika en ik wil hem nu toch echt eens voor ik weer vertrek de deur uit doen, Ik heb al eerder een aantal pogingen gedaan deze motor op deze site te verkopen en heb een hoop reacties gehad maar wegens constand in het buitenland werken heb ik niet de mogelijkheid gezien hem te verkopen, mijn excuus, wie geintreseerd is kan zijn e-mail adress sturen naar marnixvandervalk@hotmail.com dan stuur ik een aantal foto's via de mail. of bel 0640297404 liefst niet tijdens werktijden,, lees ff in de voorgaande collums hoe het zat met de motor (onderdelen) voor losse onderdelen zijn zeker het blok, de uitlaten frame,tank enz allen onder de kap, velgen en banden, in goede staat ..!! 10-05-'07

Schrijver voorbijganger
Gast 
#2 | Geplaatst: 11 mei 2007 11:40 
Waar woont u altijd handig om te weten of een motor om de hoek staat of aan andere eind van het land?

Schrijver gompie

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 11 mei 2007 15:20 
Als je nog een week wacht staat'ie in Amerika...!
D.
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver agustafreak
Gast 
#4 | Geplaatst: 12 mei 2007 11:56 
verkocht!!!

Schrijver coenox

Voorzitter 
#5 | Geplaatst: 12 mei 2007 12:49 
Ja, want een belletje doet wonderen om erachter te komen dat iemand slechts 5 kilometer van je vandaan woont. Het hart gaat gebruikt worden voor De Groene Draeck van Lieke.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 honda cx 500 250 euro!!!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven